Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 23313233
Weergegeven resultaten: 321 t/m 329 van 329
  1. #321
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    nu is het zo dat je betbetbetbetbetovergrootvader wellicht de eerste auto heeft meegemaakt en zo was Hendrix een pionier. wellicht de eerste pre-schredder :P


    en dat wiedeliewiedelie gehalte op youtube kan ik me echt aan storen, je moet gitaarspelen en niet een westrijd notenpoepen houden!
    Toooooooooooooooone!!!

  2. #322

    Standaard

    Nog steeds Rickert..

  3. #323

    Standaard

    Dankje!!!!

  4. #324

    Standaard

    ...nee, dan moet je zeggen dat ik óók heel goed ben....suffie!

  5. #325

    Standaard

    Ja, maar....dat is toch niet zo?

  6. #326
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Jan de Hont,
    Eelco Gelling
    Andy Tielman
    en
    Adje van den Berg

    Dat zijn ze toch wel wat mij betreft, ik kan inderdaad niet kiezen. ik kan iemands technische capaciteiten niet beoordelen want ik ben geen geschoolde gitarist. Ik beoordeel slechts op wat ze in me losmaken.
    Mwa...

  7. #327

    Standaard

    Ik ben niet echt op de hoogte van de hedendaagse nederlandse gitaristen, maar ik klik zo nu en dan wel even op een link van de forum leden,
    en ik moet zeggen dat de enige forumer waar ik echt met heel veel plezier naar geluisterd heb is Vulva!! er stond een tijdje geleden (misschien nog wel steeds) een link op de vulvasonic website naar een live gig, en dat was echt fantasties! origineel, en technisch zat het erg goed in elkaar!
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  8. #328
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Thumbs up

    Ik wet niet wat ik had gister. Natuurlijk is Jimmy Rosenberg met afstand de aller aller beste nederlandse gitarist. Wát een talent.
    Mwa...

  9. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Ja, maar....dat is toch niet zo?
    *PROEST*

    Ik vind Michael AE een hele goede gitarist! Lekkere flinke alleskunner van me, kom in m'n (d)armen!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top