Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 29 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 282
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Hey, de foto's zijn er weer! Super!
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  2. #102
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
    Snaren beetje inspelen wil misschien wel helpen? en een beetje fretbuzz is niet erg zolang je het niet via de versterker hoort toch?

    nee dit is niet het geval,stoor me er alleen een beetje aan tijdens het spelen...ik dacht dat het niet hoorde..

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Vught
    Berichten
    2.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JamoZ
    nee dit is niet het geval,stoor me er alleen een beetje aan tijdens het spelen...ik dacht dat het niet hoorde..
    Ik heb het zelf ook een beetje en hoor dit ook wel als ik op een laag volume speel, zelf weet ik niet of dit helemaal 100% weg te halen is want hier op het forum zegt iedereen ook wat anders.

    Ik denk zelf na meerdere topics dat het gewoon iets is wat hoort en niet als storend ervaren moet worden, hangt er natuurlijk wel vanaf hoe erg het is.

  4. #104
    Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Alken (Hasselt) - België
    Berichten
    42

    Standaard

    Heel hartelijk bedankt!

    Ik heb zonet voor de eerste keer een snaar vervangen, had er een beetje bang voor dat het me niet zou lukken. Maar dankzij deze uitleg en de foto's ging het supervlot. Een paar minuutjes en ik was klaar.

    Kan het niet vergelijken met andere snaaropzetmethodes, deze is nl de enige die ik ken, maar wees gerust, heel wat beginnelingen zullen je hiervoor zeer dankbaar zijn.

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.648

    Standaard

    Jezus wat handig en wat simpel. Ik had het bijna zelf kunnen bedenken Je maakt eigenlijk het knoopje gewoon als bij de stemmechaniek.. Ik was er helemaal voor gaan zit, maar met 5 seconden had ik de snaar er als opliggen en met nog een 5 seconden was hij gestemd

    Super handig als je snaar breek tijdens optreden!!

    Bedankt voor de uitgebreide en hulpzame uitleg!!

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    dit is ook hoe ik mijn snaren op de gitaar zet (ongeveer). ook zelf bedacht en nog nooit eerder ergens anders gezien. tot nu toe, dan

  7. #107

    Standaard

    haha hoe raar het ook klinkt, dit is de manier zoals het mij is uitgelegd toen ik mijn eerste elektrische gitaar kocht
    door de eigenaar van de winkel!!
    het was een klein zaakje, en die gozer deed naast het verkopen van gitaren ook vooral veel aan kleine reparaties enz.
    hij zweerde mij dat dit de beste en snelste manier was dus ook altijd zo gedaan!!

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    308

    Standaard

    Oh yeah, de eerste keer dat ik m'n snaren op m'n Gibson vervang en meteen de beste manier tot nu toe. Voorheen ging er altijd wel een snaar verkeerd. Ik wikkelde hem er altijd gewoon 2 of 3 keer omheen en stak hem dan door het gat. Het ging vaak fout of het ging lelijk zitten. Nu ging alles in één keer goed! En het ziet er mooi uit

    Bedankt!

  9. #109

    Standaard

    Vergis ik me nu of leg je gewoon een mastworp om het stemmechaniek?

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2007
    Locatie
    Stadskanaal
    Berichten
    371

    Standaard

    Ik ga het denk ik ook maar eens proberen. Ik ben eigenlijk niet zo'n held in dat soort dingen, veel te bang dat ik iets kapot maak.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top