Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 29 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 282
  1. #91
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ook bij mij rode kruisjes.... ik zal piezo even contacten.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Jan, ik heb je een mailtje gestuurd met een beknoptere stappenplan met foto's.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  3. #93

    Standaard

    Leuk, ik wilde ook eens mijn snaren op de genoemde manier opzetten......... zijn de foto's ineens verdwenen. Vorige week werden ze nog weergegeven.


    Iemand een idee om mij verder te helpen?

    Tnx,
    Fer

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kabouter_plons
    Leuk, ik wilde ook eens mijn snaren op de genoemde manier opzetten......... zijn de foto's ineens verdwenen.
    Dat méén je niet !

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
    Jan, ik heb je een mailtje gestuurd met een beknoptere stappenplan met foto's.
    Ik kan momenteel dat bestand niet openen, maar ik neem het effe mee naar m'n werk. Mogelijk dat degene waar ik het voor bedoeld had het ook kan openen op haar eigen computer. Bedankt.

    Groet, Jan.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Jan, ik heb je een nieuwe gestuurd die je wel moet kunnen openen.

    Als Kabouter Plons mij een PM stuurt met zijn email-adres kan ik het hem ook opsturen. Tenminste, als hij deze post kan lezen...

    Trouwens, ik hoop dat Piezo hier niet op tegen is?
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
    Trouwens, ik hoop dat Piezo hier niet op tegen is?
    Nee hoor, zolang je maar vermeldt, dat het mijn geestelijk eigendom is. Want die auteursrecht juristen zijn me veel te duur.

    Ik heb het inmiddels gezien, van die kruisjes, ik zal de plaatjes er weer op zetten.

    EDIT: Ze zijn er weer. Ik ben er ook achter, waarom ze weg waren. Fijn, zo'n provider, die de site adressering verandert zonder de betreffende gebruiker daarvan op de hoogte te stellen. Kwam ik pas achter toen ik alle plaatjes opnieuw opgeladen had.
    Laatst gewijzigd door piezo; 5 maart 2008 om 15:10
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  8. #98
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    17

    Standaard

    Ik zou niet weten waar ik deze vraag anders zou moeten stellen,dus daar gaat ie :P :

    IK heb gisteren mijn gitaar ( Ibanez grx40 )na laten kijken bij Dijkman in amsterdam i.v.m wat kleine mankementen die ik al vanaf dag 1 had...dit is allemaal verholpen (garantie ) en er werd mijn geadviseerd om er nieuwe snaren op te zetten.
    Aangezien ik deze gitaar pas 3 maanden heb en nog niet zo heel intensief speel dacht ik dat dat nog lang niet aan de orde was.De gitarenboer vertelde dat het apparaat mischien al een jaar in de winkel lag voordat iemand m kocht en dat ik als beginner maar zelf mn snaren erop moest zetten,ik wou leren spelen..dus dan leer je zelf ook maar je snaren vervangen
    Hij had het net perfect afgesteld voor me,en nu wou hij dat ik zelf mn snaren ging vervangen :S hij verzekerde me dat zijn afstelling geen kwaad kon...

    Zo gezegd zo gedaan,Ik d`adario 0.10 snaren meegekregen (klinken wel een stuk lekkerder) en er vrij makkelijk en snel opgezet..t was even zoeken,maar vond het reuze meevallen (youtube en gitaarforum )

    alleen nu trillen de snaren op de frets/hals na de 7e fret ong...
    Ik zou natuurlijk de snaren iets hoger kunnen zetten,probleem is alleen dat ik er al vrij hard op druk.ik weet niet of het er iets mee te maken heeft,maar de Gitarenboer adviseerde mij daarom d`adario 0.10...
    iemand suggesties of tips?


    iig alvast bedankt!

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Vught
    Berichten
    2.339

    Standaard

    Snaren beetje inspelen wil misschien wel helpen? en een beetje fretbuzz is niet erg zolang je het niet via de versterker hoort toch?

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Heb je er dezelfde snaardikte op gezet?
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top