Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: op 10 mei gestolen

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Locatie
    de haag
    Berichten
    884

    Standaard

    ah, dat is onzin. mensen moeten met hun fikken niet aan andermans spullen zitten. Of andermans kinderen (zie 'Maddie' in portugal...)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 november 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    124

    Standaard

    Van marktplaats

    "Ik bespeel hem niet voor je, mijn geklungel doet geen recht aan die gitaar, als je interesse hebt mag je hem natuurlijk wel zelf uitproberen. Ik heb een simpele 15 Watt versterker staan zonder poespas, dus je hebt wel de gelegenheid om voor jezelf te ontdekken dat je geen miskleun hebt en dat alles werkt zoals het moet, zonder dat je al te veel hoeft te slepen."

    Redelijk verdacht. Waarom zou iemand niet op die gitaar willen spelen? Al zou het geklungel zijn. Hij/zij kan het gewoon niet want heeft de gitaar gestolen :P Okee okee voorbarige conlusies

  3. #13

    Standaard

    ja :S dad had een reden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Ik vind het wel een vreemde advertentie. In ieder geval zou een dief hier wel heeeel slordig te werk gaan. Bij voorbaat al excusseren dat je er niet op wilt spelen slaat nergens op. Zoiets zou ik zeggen wanneer je potentiele kopers op bezoek hebt. En het gelul over stage hoort niet in advertenties thuis. Natuurlijk moet je eerst bellen of emailen voordat je op bezoek komt, er staat niet eens een adres bij dus het zou een knappe prestatie zijn om onaangekondigd te komen kijken.
    En waarom staat er geen foto bij? Er zijn zoveel mensen die standaard advertenties al niet bekijken wanneer er geen foto bij zit.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    TS brengt wel eens een bezoekje aan de Pubcrawler te Haarlem?
    HERRIE.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top