Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard &*(#^$&#($&^(%!!!! mijn fender mustang geeft geen geluid!!

    Goede avond mensen.

    Ik heb dus mijn fender mustang, en er komt geen geluid uit, in de winkel deed ie het nog wel.
    Ik heb een beetje met de knoppen lopen rotzooien, kan dat het zijn?
    wat kan ik er aan doen om de knoppen weer goed te krijgen?

    Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

    Peace

  2. #2

    Standaard

    Knoppen voluit, en de switches op "on"..

    Ohja, en niet vergeten de gitaar dmv een gitaarsnoer met een gitaarversterker te verbinden, en de gitaarversterker aan te zetten.


    Sorry, ik ga hier maar even uit van de bleeding obvious.. Maar als ik me niet vergis werkt een Mustang met switches boven de pups ergens, ik zou daar even mee klooien. Als al 't klooien niet werkt, terug naar de winkel ermee, dan is er wsl iets in de bedrading losgeschoten, kan gebeuren.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2005
    Locatie
    Eindhoven / Axel
    Berichten
    2.180

    Standaard

    Eehrmz.. heel vaak is het heel simpel, hier wat mogelijk simpele oplossingen:

    - Draai alle knoppen op je gitaar eens met de klok mee (open dus)
    - Probeer eens wat schakelaartjes op je gitaar
    - Controleer eventueel je versterker, bijvoorbeeld door er een mp3 spelertje op aan te sluiten met een verloopstekkertje, of gewoon door simpel je vinger op de plug te houden die normaal in je gitaar gaat.
    - Maakt je versterker dan geen geluid kan het ook aan je kabel liggen, dat die stekkers kapot zijn of als je pech hebt dat er een kabelbreuk is.

    Succes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Hilarisch, petrucci showt zijn gear: Theyre painted by michael angelo.. eeh.. I don't mean that guitarn00b, i mean the guy that painted Jezus on that ceiling and stuff...
    Ibanez RG 1570 prestige
    Ibanez GSA 60 piëzo
    Ibanez AXS 32 EMG 81/85
    Challenge Jazz Bass

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    Knoppen voluit, en de switches op "on"..

    Ohja, en niet vergeten de gitaar dmv een gitaarsnoer met een gitaarversterker te verbinden, en de gitaarversterker aan te zetten.


    Sorry, ik ga hier maar even uit van de bleeding obvious.. Maar als ik me niet vergis werkt een Mustang met switches boven de pups ergens, ik zou daar even mee klooien. Als al 't klooien niet werkt, terug naar de winkel ermee, dan is er wsl iets in de bedrading losgeschoten, kan gebeuren.
    Klopt. Als beide schuifknopjes in de middenstand staan, heb je geen geluid.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nickname
    - Controleer eventueel je versterker, bijvoorbeeld door er een mp3 spelertje op aan te sluiten met een verloopstekkertje...
    'k Hoop niet dat je dat met Mesa's, Marshalls of andere fatsoenlijke versterkers doet

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    ook kan de aarde draad van je gitaar los zijn of de hot... dan heb je geen signaal. gebeurt mij ook nog wel eens.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrifoglio
    'k Hoop niet dat je dat met Mesa's, Marshalls of andere fatsoenlijke versterkers doet
    ..want? Als je het ding niet te hard zet kan het geen kwaad. Ik check mijn versterker ook altijd door ff met m'n duim op de plug te drukken. Bzz, bzz, jippie .
    It's all about character...
    http://www.reinoutvrijhoef.nl

  8. #8

    Standaard

    Mesa's en MP3 players = bad combination

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrifoglio
    Mesa's en MP3 players = bad combination
    Want, zolang je de mp3speler niet te hard zet moet het goed gaan, en als hij te hard staat gaat de versterker oversturen, dat hoor je snel genoed om hem snel uit te zetten. Bovendien doe je datzelfde oversturen ook met je gitaar + een booster, dus dat kan eigenlijk ook niet veel kwaad. Behalve als de versterker heel erg clean staat afgesteld natuurlijk.
    Dreadmember

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Locatie
    Duiven/Arnhem
    Berichten
    2.733

    Standaard

    Ik heb hem open gemaakt en nu blijkt dat alle kabeltjes los zitten.

    Wat nu te doen?

    Gr, Daan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top