Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Tubescreamer

  1. #1

    Standaard Tubescreamer

    Op marktplaats :


    Het is een ``Tubescreamer TS7`` effecten pedaaltje van het merk Ibanez.
    Erg weinig op gespeeld en is nog zo goed als nieuw.
    Er zit een Drive, Tone en Level regelaar op, en een aansluiting voor een adapter (DC 9V). Instelbaar op TS9 of HOT mode.

    Vragen? Stuur een mailtje.

    Wesley.


    €27, 50

    Is dit een goede deal?


    hugo

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Als het geluid je bevalt is het een goede deal.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    610

    Standaard

    Jawel, niks mis mee. De TS7 is een nogal onderschatte TS, klinkt heel lekker. Enige nadeel: is niet heel erg hufterproof, maar dat valt ook wel mee. Nieuw kosten ze rond de 49,= eurotjes

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    De schakelaars is nogal een probleem bij die dingen. Op een of andere manier zit er een foutje in sommigen. Ik ben er al 4/5 tegen gekomen met verrotte schakelaars. Opzich zijn de pedalen kwa behuizing wel hufterproof. Ik heb een Delay gehad uit die versie en die heeft regelmatig een zware legerboot van maatje 47 bovenop zich gehad. Deed het altijd prima. Vind het zowiezo vrij knap als je een metalen behuizing kapot krijgt met het aan en uit zetten van een pedaal.

    Kwa sound van de TS, tsja leuk voor het geld maar ik zou toch voor de TS9(DX) gaan. Klinkt veel warmer en voller en ietsjes dikker. Ik vind dat de Tonelock serie best een aantal ballen mist. De tubescreamer een beetje maar de Distortion helemaal.

    27,50 is opzich niet duur. Pedaal kost nieuw al weinig dus ja wat zou je er 2de hands voor moeten vragen. maar zoals ik al zei, ik ben voorstander van doorsparen en meteen een TS9 halen Smaken verschillen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top