Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1

    Standaard Cioks voedingen... Ervaringen???

    Ik overweeg een DC10....

    Kom er meer weg met mijn units.... Timeline en Mobius... ieder 300 ma en mijn Musicomlab 250 ma (mss net iets te kort... maar dan gebruik ik 2 uitgangen).
    Mooi compact...

    Maar de 235,- is een fiks bedrag... dus als er betere alternatieven zijn... of slechte ervaringen... lees ik het graag!!! Over het algemeen, vind ik de PedalPowers te groot... geldt ook voor de mooie Pedaltrain voeding, die net weer te weinig Ma levert voor diverse uitgangen.....
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  2. #2

    Standaard

    Guus,
    Ik heb geen ervaring met de Cioks DC10, maar ik gebruik nu wel al enige tijd de Cioks Ciokolate (de grote broer van). Voorheen had ik de Burkey Flatliner Pro, maar ben zeer tevreden met deze unit. Meer mogelijkheden dan de Burkey en een stuk kleiner (iig platter).

    Enige jammere is de prijs bij Cioks-en maar kwaliteit krijg je zeker.

    Groeten Guido

  3. #3

    Standaard

    Top Guido,

    Ik heb ook de Burkey 'baksteen' Flatliner pro gehad... SUPERRRR voeding... maar te groot!

    Thx.... denk dat ik 'm vanavond ga bestellen bij Thomann...

    gr. Guus
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb al een paar jaar (4 ondertussen?) de Cioks Schizophrenic en hij werkt perfect. Heb er nooit problemen mee gehad, geen ruis of rare dingen. Toen ik zelf op zoek was was het enige alternatief denk ik de pedal power maar daar was ik op één of andere manier niet overtuigd van en toen raadde iemand op het forum dit aan. Heb hem denk ik zelfs bij feedback gekocht.

    it's better to burn out than to fade away

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Ik heb al een paar jaar (4 ondertussen?) de Cioks Schizophrenic en hij werkt perfect. Heb er nooit problemen mee gehad, geen ruis of rare dingen. Toen ik zelf op zoek was was het enige alternatief denk ik de pedal power maar daar was ik op één of andere manier niet overtuigd van en toen raadde iemand op het forum dit aan. Heb hem denk ik zelfs bij feedback gekocht.

    Heb deze ook jaren gebruikt, maar na upgrade naar één van de Voodoo Lab voedingen merkte ik toch enige verbetering in overall geluid en ik had minder last van ruis. De Cioks Schizo... is een prima prijs/kwaliteits vooeding maar de grotere en duurdere jongens presteren toch beter! De DC10 zou ik zonder enige twijfel kunnen aanschaffen.

  6. #6

    Standaard

    De DC10 is onderweg...
    Maar even niet al teveel over het prijsplaatje nagedacht... afrekenen en vergeten ;-)

    Thx. Gr. Guus
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  7. #7

    Standaard

    Ik heb al jaren en jaren een CIOKS Baby, ooit kapot voor een schijntje gekocht, en die presteert nog steeds prima als extra powersupply voor losliggende en rondslingerende effecten

    Niets bijzonders, gewoon een simpele power supply, maar ik heb er veel goede ervaringen mee. Hij heeft al veel 'problematische' effecten prima van power voorzien zonder enige bijgeluiden
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  8. #8

    Standaard

    Pas op welke voeding je koopt. Je moet er een hebben met geïsoleerde outputs, anders kan je allerlei ongewenste bijgeluiden krijgen. Ik heb zelf een Cioks Big John, en die is niet ok.

  9. #9

    Standaard

    De DC10 is - mits 'standaard' gebruikt - op alle outlets geïsoleerd.
    Als je de miniswitches (achterop) anders gaat instellen... geldt het niet meer voor alle outlets.
    Voor zover ik kan nagaan... doet ie wat ie moet doen... en hoor nog GEEN extra ruis / brom... (niet anders dan met mijn andere GOEDE voedingen... ;-)
    Gestapelde Overdrives / Boosters krijg je niet stil...
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Heb een DC8 en een Double Jack. Had een Schizophrenic.

    Alledrie perfect in wat ze zijn, en de vragen die ik had zijn door de maker (Mr Ciok himself) Snel en duidelijk beantwoordt!

    De nieuwe modulaire serie vind ik ook erg mooi. En de DCx-jes lekker compact. Zeker in vergelijking met zo'n schoenendoos als de PP2+.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top