Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 98
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard Ook als partial capo...




    Ik gebruik o.a. deze G7th. Traploos in te stellen en ook op de kop van de gitaar te klemmen .
    Ik gebruik hem ook als partial capo, echter wel over 5 snaren. Over 4 snaren werkt het niet.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos
    Een dunlop trigger.

    Kun je lekker snel mee schuiven...

    Exact dezelfde als die van mij.

    22,50 heb ik er voor gedokt geloof ik
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 februari 2004
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    1.588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz



    Ik gebruik o.a. deze G7th. Traploos in te stellen en ook op de kop van de gitaar te klemmen .
    Ik gebruik hem ook als partial capo, echter wel over 5 snaren. Over 4 snaren werkt het niet.
    Ik gebruik deze ook, werkt erg handig.
    Lakewood M1-CP, Brian Moore MC/1, Zelfbouw Strat
    MXR, T-rex, Ernie Ball
    Peavey Classic 50

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    1.581

    Standaard

    Al iemand die nieuwe Planet Waves NS capo uitgeprobeerd?
    Gebruik zelf een Dunlop kloon van een Boston geloof ik. Werkt ok, alleen moet ik dus wel altijd bijstemmen aangezien ik gelijk dat stelschroefje eraf heb gehaald, dat is te moeilijk voor mij. Heb ook wel Keysers gehad, maar ik raak ze iedere keer kwijt op de een of andere manier en dan zijn die dure dingen een beetje zonde. Maar heb echt weer een goeie nodig, misschien die NS eens proberen.

  5. #25
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shidan


    Flipkoos dit is gewoon een gejat Keyser concept.


    P.S. Beloon nooit de naapers. Altijd de pioniers.
    Wees nooit een pionier maar altijd een naaper, de japaners zijn er rijk mee geworden

    Overigens die dunlop heb ik ook.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
    Al iemand die nieuwe Planet Waves NS capo uitgeprobeerd?
    Gebruik zelf een Dunlop kloon van een Boston geloof ik. Werkt ok, alleen moet ik dus wel altijd bijstemmen aangezien ik gelijk dat stelschroefje eraf heb gehaald, dat is te moeilijk voor mij. Heb ook wel Keysers gehad, maar ik raak ze iedere keer kwijt op de een of andere manier en dan zijn die dure dingen een beetje zonde. Maar heb echt weer een goeie nodig, misschien die NS eens proberen.

    Ik heb nu zo'n NS capo van Planet Waves. Ik gebruikte er eerst zo een met een touwtje en die ribbels waar je hem in haakt. Maar het touwtje slijt te snel bij mij en als mijn gitaren zijn vals als ik hem gebruikte. En ik speel over goede en stemvaste gitaren. Nu heb ik dus zo'n NS Capo. Ja gekregen van een vriend omdat hij machinist is bij de NS en die capo dus NS capo heet :P.

    Hij werkt goed, de snaardruk is heel makkelijk instelbaar en hij is heel erg klein en licht. Waar die knijpcapo's bij mij soms in de weg zitten bij het spelen heb ik er hier geen last van. Hij ontstemt de gitaar ook niet omdat je de snaardruk in kan stellen met een grote stelschroef. Eigenlijk is het gewoon een gestroomlijnde versie van zo'n Schubb. Werkt gewoon goed en simpel, en zoals ze adverteren issie ook met 1 hand er op te zetten en te klemmen.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik gebruik een Dunlop Victor capo. Kost een lieve duit - €26 - maar ik ben er erg tevreden mee. Je schroeft hem open en je schroeft hem vast. Met een kleine draai aan datzelfde schroefje kun je hem gemakkelijk verplaatsen over de hals van de gitaar en, heel belangrijk voor mij, je kunt hem veilig op de kop van de gitaar klemmen.

    Enige nadeel naast de prijs is dat mijn eerste binnen een jaar kapot was. Klein tandje afgebroken waardoor de schroef zijn werk niet meer deed. Ik had hem ook niet moeten laten vallen, maar ik kreeg wel zo een nieuwe toen ik (met bon uiteraard) toen ik ermee terugging naar de winkel.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Heb ook deze van Shubb, gebruik hem voor electrisch & akoestisch, nog geen behoefte gehad een ander merk te proberen.
    .........

  9. #29

    Standaard

    Pff ik gebruik een Dunlop capo, zo degelijk als maar zijn kan.

    Het maakt me niet veel uit 'welke' capo ik gebruik, als het maar werkt. Het is toch geen apparatuur dat dagelijks wordt gebruikt, dus nee daar gaan heel weinig centjes in zitten.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
    Deze gebruik ik ook. Is naar mijn mening de beste, kost alleen wat veel...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top