Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 52 EersteEerste ... 4149505152 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 516

Discussie: Bugera amps

  1. #501
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    En om maar te zwijgen van een Peavey Classic 30 die blijkbaar wel voldoet voor Tankman




    Echt, die Peaveys zijn dan toch even slecht gemaakt als een Bugera, krak 't zelfde principe? Wat componentjes op een slappe PCB, brakke elcootjes, en veel connectoren die gesoldeerd draadwerk vervangen, inputs en pots op printplaat... Toch dan? De nachtmerrie voor elke tech... Ik geloof niet dat de connectoren of PCB's van een Peavey beter zijn als die van een Bugera.

    De reden waarom Bugera's nou nog steeds een slechte naam hebben, is mss wat introductiefoutjes in 't begin, en veel internetpraat, volgens mij.
    En waarom ze veel binnenkomen? Ze worden gewoon super veel verkocht. Ik heb de meeste Bugera's al getest en ken wel wat mensen die er al langer één hebben, echt nog nooit klachten over gehoord.

    Ik zou eerder een Bugera dan zo'n Peavey kopen. Dezelfde kwaliteit, maar bij Peavey betaal je nog eens een merk erbij.

    Bugera maakte trouwens al amps voordat Behringer het merk opkocht en verdeelde. Niet dat ze dat merk als tube amp afdeling hebben opgericht he.

    MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 27 juni 2012 om 23:59

  2. #502
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Tja, maar het breekt niet, zorgt niet voor problemen en klinkt als een dijk. Bugera daarentegen is een al bagger.

  3. #503
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Tja, maar het breekt niet, zorgt niet voor problemen en klinkt als een dijk. Bugera daarentegen is een al bagger.
    Echt veel te kort door de bocht naar mijn idee.

  4. #504
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    838

    Standaard

    Inderdaad, zeg das gewoon roepen om maar wat te roepen, maar goed zelf weten

  5. #505

    Standaard

    Ik heb van de week de doos van mijn Bugera 6262 weggegooid. De 3 jaar garantie is om en hij doet het nog steeds zonder enkel probleem gehad te hebben. Mijn 1 jaar oudere Behringer GMX212 doet het ook nog steeds na 4 jaar elke dag spelen.
    Ging een Fender of Marschal maar zo lang mee zonder problemen.

  6. #506
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Tja, maar het breekt niet, zorgt niet voor problemen en klinkt als een dijk. Bugera daarentegen is een al bagger.
    Sorry hoor maar als liefhebber van goede amps zeg ik als ik naar zo'n classic kijk en jouw mening hoor: dat is bagger. Dat heeft niets met passie te maken, dat is gemaakt om zo goedkoop en zo snel mogelijk een amp in elkaar te flikkeren, zonder naar de mogelijkheid tot service achteraf te kijken... Nouja, Bugera doet dat mss dan ook, maar daar is hun prijs tenminste naar. Gaat zo'n Bugera 5 jaar mee, dan had je een goede deal. En het lijkt erop dat ze dat ruimschoots halen.

    MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 28 juni 2012 om 20:04

  7. #507
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2003
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    838

    Standaard

    precies ik twijfel of mijn v22 net zo oud word als mijn marshal jmp uit 79 maar, voor 250 eurie, hallooooooooo das toch niet normaal dat het ding zo klinkt dan hoor, gewoon echt een mooi geluidje als je het mij vraagt.

  8. #508

    Standaard

    verhalen over V55 Head? zoek een top voor rond dat bedrag.


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  9. #509
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Testen... Gewoon bestellen, en niet goed, binnen 3 dagen retour..
    Die stuur je vast niet retour.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  10. #510

    Standaard

    Ik speel al jaren op een 333 top en 6260 combo, top versterkers. Heb een ENGL Savage maar speel nog regelmatig op de bugera's omdat ze simpelweg gewoon goed klinken.. Nog nooit problemen mee gehad overigens!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top