Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 52 van 52 EersteEerste ... 242505152
Weergegeven resultaten: 511 t/m 516 van 516

Discussie: Bugera amps

  1. #511

    Standaard

    Zijn er trouwens 2 verschillende soorten van de Bugera V55Head?

    Want als je hier kijk: http://www.thomann.de/nl/bugera_v55_hd.htm

    Zie je blauw lampje.

    En als je hier kijkt een geel lampje: http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/G...00#FullDetails


    Oudere versies? Of wat is dit?


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  2. #512
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    infinium? het nieuwe buizencontrolesysteem

  3. #513

    Standaard

    Nee kijk ik bedoel die twee hierboven. Die worden verkocht onder dezelfde naam, specs lijken ook hetzelfde. Maar als je op het plaatje kijkt is bij die ene het lampje blauw en bij die andere is het led lampje geel.

    Beetje miereneukerij maybe, maar het viel me gewoon op.


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  4. #514

    Standaard

    Ja, er zit verschil in.
    Heeft met de series te maken, op een gegeven moment heeft de vintage series andere lampjes gekregen.
    Of dit bij de andere series het geval is, weet ik niet. Qua specs en features zijn het identieke amps, maar gezien het een nieuwe serie is, kan er inwendig iets veranderd zijn om het betrouwbaarder/praktischer/weet ik veel wat te maken.
    Volgens mij hebben ook de oranje lamp versterkers geen valve controle systeem.

    Ik denk dat Thomann echter niet de moeite wil nemen om apart hiervoor weer 3d foto's te maken, vandaar dat dit zo blijft staan. Ik denk dat je, wanneer je er één besteld, er wel een met oranje lampje krijgt.

  5. #515
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Peavey en 'voor het merk betalen', ghehehe... Peavey stond er altijd om bekend om redelijke kwaliteit voor een lage prijs te bieden. En door de Bandits en TNT150s hebben ze een imago gekregen van onverwoestbaar. Maar vergeleken met Bugera wordt het nu als een merk gezien dat extra incasseert op zijn naamsbekendheid. Het kan verkeren.
    Ik ben overigens met je eens dat de gutshots bepaald niet imponeren hoor.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #516
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Hey,

    Die Peavey Classic zal ongetwijfeld wel een leuke amp zijn hoor. Ik keek gewoon ff naar foto's en volgde zijn redenering. Als Bugera bagger moet zijn, dan Peavey klaarblijkelijk ook adhv die foto's.

    Peavey was en is nog steeds een redelijke amp voor een redelijke prijs. Enkel... Met de kwaliteit die ze hadden en nog steeds hebben, valt wel iets moeilijker weg te komen nu merken als Bugera met gelijkaardige dingen voor slechts een fractie van de prijs komen. Vroeger werd dat niet in vraag gesteld want lager dan Peavey qua prijsklasse was er zo goed als niet in lampenamp-land. Nu kan er echter wel vergeleken worden.

    MS

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top