Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 52 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 516

Discussie: Bugera amps

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard Bugera amps

    Jazeker, de nieuwe Music Store catalogus is binnen!
    Natuurlijk weer met prachtig spul, maar nu viel me die Bugera versterkers op, die exclusief door Behringer gedistributeerd (zeg ik dat goed?) worden.
    De naam Behringer roept bij menig gitarist kots neigingen op, maar deze versterkers zien er toch mooi uit! En volledig buizen!
    Iemand ervaring met deze versterkers of een mening over deze versterkers? Laat maar horen!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Hey,

    Ik heb bij Music Store de Bugera 6260 in bestelling staan. Alleen ik zou hem allang binnen moeten hebben. Ben benieuwd of hij nog gaat komen. Echt klote want ik speel nu op een geleend 20 watt valvestate dingetje waarvan alles kraakt.

    Ik ben ook zeer benieuwd hoe ze klinken.

    Jim
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  3. #3

    Standaard

    Mooi? Ik krijg er een beetje een yoko/supertech gevoel bij, zoals bij alles van behringer.
    Maar als ze qua klank in de buurt komen bij de versterkers waar ze op moeten lijken dan kan het wel een goede deal zijn.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  4. #4

    Standaard

    Ik zag ze in de Music Produktiv gids en ze vielen me dus ook op. Ben dus ook best benieuwd hoe ze klinken voor die centen maar ik word wel een beetje huiverig als ik hoor dat Behringer er iets mee te maken heeft.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Ze zullen voor dat geld altijd wel ergens redelijk klinken.

    Ik heb echter toch zware bedenkingen bij hun reclame "the guru of tone"...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Die Shane Gibson kan een behoorlijk stukje gitaar spelen
    Maar de klank van de versterker vind ik moeilijk te horen op de filmpjes.
    Laat maar weten als iemand erop gespeeld heeft!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2005
    Locatie
    Noordwijk
    Berichten
    1.362

    Standaard

    Lijkt verdomd veel op een SLO of een 5150, zo van de buitenkant. Het is volgens mij een russisch kloon-project.
    Ibanez RG 7 620 -> Ibanez TS9 808 mod -> SLO/DR/5150-kloon -> Mesa Recto Trad. 4x12

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Ze hebben al die peavey's nagebootst.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb die filmpjes van Shane ook bekeken, vond het niet echt reclame voor het geluid, ligt ook aan de opnamekwaliteit, maar goed.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Prijs en ontwerp zijn leuk. Is volledig buizen, dus daar kunnen ze weinig aan fout doen.

    Koop er wel over een jaar eentje tweedehands (door de link met Behringer gaan ze tweedehands geen drol waard zijn )

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top