Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Joepie! beginnerssetje gekocht!

    Hoi Allemaal,

    Ik heb net ene beginners setje gekocht. Omdat ik gevraagd ben in de muziekgroep van onze gemeente te bassen had ik een leuke set nodig. het is het volgende geworden.

    Cort Action bass met koffer
    Hartke kickback 12"

    Ik ben echt super blij ermee. leuke lichte combi. niks verkeerds mee.
    Natuurlijk zit niemand hierop te wachten maar ik ben er wel heel blij mee!

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #2

    Standaard

    Gefeliciteerd!

    En nu die byoc's uit je sig.....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #3

    Standaard

    gefeliciteerd

    ik heb veel goede dingen over Cort bassen gehoord.

  4. #4

    Standaard

    Bijdeze de BYOC uit mn sig :-) blijven lekker in mn top geplakt zitten :-)

    De cort basjes zijn idd erg leuk! ik heb m gekozen uit fenders, squiers, ibanezen en olp basjes.

    Dit was de interesantste kwa prijs en kwa geluid, mogelijkheden enzo!

    leuke bas!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Thumbs up

    Gefeliciteerd, lijkt me een goeie keus.
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

  6. #6

    Standaard

    Dus Nocki gaat ook aan de bas, LEUK HOOR!!

  7. #7

    Smile

    Heel erg leuk setje. heb er nu even thuis lekker op kunnen spelen en ben erg tevreden. het is makkelijk mee te nemen en in mn koffer is ruimte zat voor de kabels enzp. en ik denk dat ik het gewoon kan laten staan in de kerk mocht dat nodig zijn.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Locatie
    Zuidland
    Berichten
    2.266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Heel erg leuk setje. heb er nu even thuis lekker op kunnen spelen en ben erg tevreden. het is makkelijk mee te nemen en in mn koffer is ruimte zat voor de kabels enzp. en ik denk dat ik het gewoon kan laten staan in de kerk mocht dat nodig zijn.
    Gospel?

  9. #9

    Standaard

    Nocki, had je al eens geprobeerd bas te spelen over je actieve monitor?

    Met ev een extra preampje/equalizer heb je in principe alles wat je nodig hebt. Ik heb zelf een tijdje gebast op de actieve mackie 12" floormonitor met een tc para-eq en dat klonk moddervet!

    Kun je de hartke voor iets anders moois verpatsen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #10

    Smile

    De bas wordt inderdaad gebruikt voor praise, worship ook wel bekend als gospel

    Ik heb idd gespeeld over mn monitor maar vond dit beter klinken. je weet dat ik best kieskeurig ben wat geluid betreft en dit speelt net wat lekkerder en prikt net wat beter door de mix heen.

    Nocki

    Edit:
    Peter. ze gaan toch weg hoor :-) ik heb voor een komend project toch weer wat andere dingen nodig en de BYOC pedals gan ik daarvoor niet gebruiken.
    dus ondanks dat ze het helemaal zijn moeten ze nu toch weg... twordt tijd dat ik een vaste band krijg ipv steeds die projecten :-)
    Laatst gewijzigd door Nocki; 7 mei 2007 om 22:31

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top