Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Musicman Stingray MM20 ?

    Ik ben op zoek naar een nieuwe basgitaar, die in tegenstelling tot mijn huidige Phoenix HB-33 wél degelijk is.
    Ik speel vooral muziek van de Red Hot Chili Peppers ( Flea heeft met een Stingray gespeeld) en kwam bij dit aanbod:

    HTML-code:
    http://cgi.benl.ebay.be/MusicMan-Ernie-Ball-Stingray-MM20_W0QQitemZ200105126809QQihZ010QQcategoryZ114468QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
    Ik weet niet of dit wel degelijk een echte is of niet, raden jullie mij deze aan of koop ik beter een nieuwe, die ik dus ook kan uittesten?

    Bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er nog een gevonden, duurder maar hij ziet er minder gebruikt uit, ik weet wel niet of het dezelfde is ...

    HTML-code:
    http://cgi.benl.ebay.be/Ernie-Ball-Musicman-Stingray-3-band-active-bass_W0QQitemZ170106782852QQihZ007QQcategoryZ101561QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2006
    Locatie
    Castricum
    Berichten
    1.554

    Standaard

    Als het de bassen zijn die op de foto staan dan zijn t echte... Enige is da ik de biedingen er op erg laag vind.

    Klein verschil tussen de 2 bassen is dat de eerste een 2 bands EQ heeft, en de 2e een 3band EQ. Weet hoeveel meer t je oplevert qua geluid, ik ben erg tevreden met mijn 2 band EQ. Ik heb dezelfde thuisstaan

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat ik de eerste ga nemen, die is het goedkoopst en met dat 2 EQ ook goed is enzo...

    Heeft er iemand ervaring met eBay,zou je wel een basgitaar kopen via internet, ik heb hem tenslotte niet kunnen uittesten en met dat hij van Duitsland moet komen ...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2006
    Locatie
    Castricum
    Berichten
    1.554

    Standaard

    ik heb geen ervaring met Ebay... En iets via internet is altijd tricky.. er kunnen altijd beschadegingen/mankementen zijn waar je niet van af weet.. weet niet of Ebay je daar nog tegen beschermt ofzo...

    En t is altijd aan te raden om eerst op een bas te spelen voor je m koopt. Maar voordeel van een echte Musicman is dat de waarde eigenlijk niet daalt (deze vind ik al heel erg goedkoop, ook voor 2e hands). En als je t dus niets vind (en hij is niet kapot) raak je m makkelijk wel weer kwijt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top