Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Burns Bison

  1. #1

    Standaard Burns Bison

    Gegroet mensen,

    Ik heb laatst besloten om met bas gitaar te beginnen(Op school zaten we altijd in de muziek bunker en had ik ook altijd al de bas gitaar dus). Maar nu zag ik een mooie gitaar staan.. Een Burns Bison Bas.. Namelijk deze : http://www.burnsguitars.com/product....t_id=bisonbass .. Heeft iemand ervaring met deze bass of? Want hij is nu in een aanbieding voor 300 euro(hij kost normaal in die winkel 759 euro). Ik dacht als het een wat goeie is schaf ik em eventjes aan Ik wil graag jullie meningen als jullie 1 hebben over deze gitaar, of advies in het algemeen.. Alvast bedankt.

    Groeten Erwin..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.536

    Standaard

    Gitaarnet is meer dan alleen het forum: http://www.gitaarnet.nl/magazine/git...urnsbison.php3

    300 euro is trouwens een onwijs koopje...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    ik heb er aan zitten twijvelen, en dus ook opgespeeld... lekker bassje, bruut lelijk!! maar voor 300 euro, als je dat vet vind... vooral doen lijkt mij
    more than the X's on our hands...

    :: Mijn bandje ::

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    als de advies prijs 759 is, mag je er vanuit gaan dat ie gaaf is, zal zeker veelzuidig zijn met de 3 pickups.

    300 is dan wel errug weinig, bij die adviesprijs, of was het occassion?
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

  5. #5

    Standaard

    Ik heb die gitaar rond 1-2 uur vandaag.. 300 adviesprijs.. niet occasion Ik Zal dan wel paar foto's uploaden.. Nog ff oppoetsen omdat hij al even in die winkel stond dus.. Maarja..

    Hier de foto's van men nieuwe gitaar
    Burns Bison1
    Burns Bison2
    Burns Bison3
    Burns Bison4

    Plaatjes zijn nogal groot maja ^^
    Laatst gewijzigd door Hortz; 27 april 2007 om 14:29

  6. #6

    Standaard

    Ik heb em nu dus.. mooi ding.. Alleen als ik een fret pak en de E-snaar aansla dan kraakt/ratelt hij wat.. Hij raakt dus een Fret.. Ik heb al gelezen wat er mis mee kan zijn.. Ik ga binnekort weer eventjes naar die winkel om het te laten zien.. Hopen dat ze het snel kunnen verhelpen want met dat geratel klinkt het ook niet lekker.. Maarja.. Het komt vanzelf wel goed

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    vette ding, vind persoonlijk hem in de kleur wit neit zo super gaaf maar hier val je wel mee op.

  8. #8

    Standaard

    Vette shit zeg!!! Dat ding moet ronken als een mofo lijkt mij!?? Hoe bevaltie nou??

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top