Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter J


    Well you guys, as you can see, I assembled the guitar. There is still a lot of work to do on it in order to tidy it up but I just HAD to put it together to hear how it sounds.

    First and foremost the sections accoustically sound completely different, the lower neck has a fuller more rounded out sound while the upper neck sounds tighter, more focussed. I guess it's because I routed the pocket of the upper neck deeper that makes all the difference. Right now I'm thinking of putting a synth controller on the lower neck.

    pfhhh...dit volg ik helemaal niet meer...zelf met spellingcontrole in het NEDERLANDS wordt het een zooitje....
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen
    pfhhh...dit volg ik helemaal niet meer...zelf met spellingcontrole in het NEDERLANDS wordt het een zooitje....
    Goeie genade. Wat ik dus zei is dat ik de gitaar even in elkaar heb gezet om de electronica te testen en er achterkwam dat beide helften van de gitaar kompleet anders klinken.

    Dat mensen mijn berichtje ook op andere forums kennelijk niet goed lazen en aleen naar de foto keken blijkt wel uit de reacties van "Goh die heb je snel af." en "Zou je hem niet beter af kunnen werken?" Lees het nog een keer HIJ IS NOG NIET AF! Ik moet hem nog gladschuren en polijsten.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Goed, vandaag heb ik verder gewerkt aan mijn dubbelhals, ik heb de bovenste kop ook van een vineer laagje voorzien en tijdens de periode dat ik hem inelkaar had miste ik toch wel een brug element bij de onderste hals dus daar heb ik gelijk wat aan gedaan.


    Hier is de gitaar wederom op het frees shabloon, de tape op de body geeft de hartlijn aan zo dat ik zeker wist dat de body goed haaks op het shabloon lag.


    Een paar minuutjes later en tadaah, daar is het gat van het brug element

    Wat ik nu moet doen is de gitaar goed glad schuren en dan nog een goede laag lak er overheen en polijsten tot hij mooi glimt om hem vervolgens weer opnieuw in elkaar te zetten.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    je hebt nu 2 halzen met 6 snaren, beide evenlang, je gebruikt die dan voor verschillende stemmingen neem ik aan?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    zoals wouter al eerder aangaf,
    sound verschilt van de 2

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 december 2001
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    131

    Standaard

    Ziet er mooi uit. Ligt het aan mij of is dit echt een huge gitaar, zelfs voor een dubbel hals. Ik denk dat het geen pretje is om hier een kleine 2 uur mee op het podium te staan.
    Gitaarbouwer

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top