Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 47
  1. #11

    Standaard

    www.rrshop.be in Tongeren, t'is vlakbij voor mij, ik kan dingen mee naar huis nemen om te testen, en Rik is een hele goeie gitaartechnieker.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Zo maar mijn ID:

    Leo Caerts Leuven is heel tof, ze weten goed waarover het gaat, service goed, vrijblijvend advies goed. Beste van Leuven en omstreken. Aanbod is kwalitatief goed.

    Brussel: Hills Music. Beste acoustische shop, kennen hun vak, top advies, laten ruimte om te spelen. Dikke aanrader!!!! Top assortiment, top hersteldienst. Hier kan jeniet omheen voor acoustisch shoppen.

    Ik hou het bij die 2:
    Piens is veel keuze, maar niet de vereiste zorg voor verkochte en tentoongestelde spullen. Kan beter! Je kan er een pareltje treffen, maar ook een doffe plank (afstelling slecht, snaren oud... mag niet kunnen)

    Limit Herentals: niet zo over te spreken. Niet veel advies voor aankoop vind ik.

    Doorspelen!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speci
    ik heb mijn gitaar gekocht bij Limit in Herentals

    http://www.limit.be/

    Vriendelijke mens en ik heb 2 plectrums gratis gekregen

    bofkont

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dribbel_
    bofkont
    Jaaaaaaaaaaawel dames en heren,
    an de prijs van de plectrums is dat wel een héééél goed koopje. Kan je even voor omlopen zeg ik zo.
    Ni voortzeggen - is voor insiders!!!!!
    Yamaha G90-1 1976, Albert+Muller S3 1999, F Hashimoto W350 1976, F Hashimoto W315, F Hashimoto T520, F Hashimoto G216, Suzuki Three S W5025 1977, Furch JV-61 1996, Harmony Sovereign 1203 1962, Yamaha APX 8A 1991, Marshall as50r, Seagull 6+ CW, LR Baggs M1, LR Baggs Paracoustic DI, Fishman RE, EB 6166, Traynor AM standard

  5. #15

    Standaard

    limit is ook serieus duur, verder waren ze wel vriendelijk.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Voor de linkshandigen onder ons natuurlijk: www.leftyguitars.be, oftewel Leftyguitars!
    Toffe winkel, aardige gast, nette prijzen en leuke linkshandige gitaren...

  7. #17

    Standaard

    Ik persoonlijk ben zeer tevreden over Leo Caerts. Ik heb er m'n eerste klassieke gitaar gekocht en hier werd zonder verpinken zeer veel tijd ingestoken (ik denk da'k er meer dan 2 uur mee bezig geweest ben en de verkoper, Walter, heeft me heel die tijd met raad en daad bijgestaan), en dit als totale beginner. Fijne winkel, soms wat rommelig, maar als je de juiste verkopers treft is 't een plezier om te shoppen. Voor akoestische gitaren kan je er ook zo goed als ongestoord testen. Je gaat hiervoor wel best tijdens de rustige uurtjes (overdag in de week, m.u.v. woensdag). Ik vind het enkel spijtig dat ik bijna geen Gibson LP's zie hangen als 'k er kom , (ze hebben wel steeds Duesenberg, Ibanez, Fender ea steeds in voorraad) voor de rest:


    Leftyguitars krijgt van mij ook zeer goede commentaar, als die mens ook rechtshandige gitaren zou verkopen, dan zou ie ook een pak verder ermee komen.

  8. #18
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Oeps wat een gevaarlijk onderwerp.

    Ik zeg niets meer over gitaarwinkels of eigenaren daarvan.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.915

    Standaard

    Ik ga morgen naar Brussel,

    Iemand nog tips???

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Belgica
    Berichten
    247

    Standaard

    In het Centrum (binnen de Vijfhoek) moet je zeker naar de Zuidstraat.

    Daar heb je Keymusic (goedkoop) en MusicOffice (zeer vriendelijk).

    Aan het Centraal Station is ook een grote muziekhandel, maar ik ben nooit binnen geweest.

    En als je van wat duurder (boutique) spul houdt, moet je naar Groove Street gaan in de Onderrichtstraat (rechtover het Koninklijk Circus). Die gast is ook Nederlandstalig, wat altijd handig is in een grotendeels Franstalige stad.

    Buiten de binnenstad heb je Benoit Muelle's Lutherie in de Kroonlaan in Etterbeek.

    Even buiten Brussel is er Thoma Okaze in Asse en Lobi in Zaventem.

    Succes !!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top