Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    24 februari 2007
    Locatie
    in my Tower
    Berichten
    1.300

    Standaard

    [QUOTE=wietse]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glasbier
    -"

    dat was een keiper, geen stagg en ook keiper is meestal rommel van de hoogste plank, maar deze was verrassend goed had ik echt niet verwacht.

    kan je ook bij stagg treffen maar een goede stagg heb ik nog niet beet gehad, ja een western die me niet tegenviel maar hun electrische gitaren is echte bagger.
    de laatste stagg die ik heb gehad was vorig jaar en daar is tot drie keer toe de hals van gebroken, toen heb ik de moed maar opgegeven en dat kreng gesloopt.
    jammer dat je me als handelaartje ziet ben voornamelijk verzamelaar en dat handelen komt er dan gewoon wat bij, oa om m'n eigen collectie en andere hobby's te bekostigen.
    -ik heb niets tegen handelaren hoor!
    alleen is het de manier waarop iets verhandeld wordt...

  2. #22
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2007
    Locatie
    Capelle aan den IJssel
    Berichten
    16

    Thumbs up

    Feedback Rotterdam.

    Hier in oktober 2006 een Ibanez EW20ASENT Acoustic-Electric gekocht. Zeer goed geholpen en duidelijk advies gekregen.
    Na een week terug omdat er lakschade aan de gitaar bleek te zitten. Daar gekeken en geconstateerd dat het een zending betrof van een paar gitaren waar (ergens onderweg) iets mee fout was gegaan. Ik heb toen een nieuwe gekregen, zonder dat hier verder moeilijk over werd gedaan.

    Een week of acht gelededen teruggegaan omdat ik iets in de kast hoorde resoneren. Er was mogelijk "iets" los gaan zitten in de kast, en de gitaar werd naar de importeur teruggestuurd voor reparatie. De importeur liet echter aan Feedback weten "niets" te horen...........
    Feedback stelde dat er wel degelijk iets aan de hand was en zou dit gaan uitvechten met de importeur. Daar zij van mening waren dat ik hier niet de dupe van moest zijn, hebben zij mij (wederom) een nieuwe gitaar gegeven.

    Een slechte gitaar? nee, absoluut niet, dit is gewoon geen geluk hebben.
    Grote klasse van Feedback dat zij dit zo hebben opgelost.
    Laatst gewijzigd door jenolf; 20 mei 2007 om 04:04
    Admira-Juanita / klassiek
    Ibanez EW20ASENT

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Locatie
    de haag
    Berichten
    884

    Standaard

    Mijn stem gaat naar:

    MaxGuitar den haag

    naast het ruime aanbod Gibsons en Fenders spreekt mij vooral de klantgericht aan. De lui in de winkel zijn alleraardigst, halen hun neus nooit op voor noobs of mensen die er minder verstand van hebben, hebben leuke deals, en zijn ook nooit te beroert om een importeur op de huid te zitten voor een obscuur effect wat jij graag wilt. Topwinkel, zeker nu ze wat meer ruimte hebben.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2003
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.823

    Standaard

    Qua service ga ik voor Muziekhuis Arons in Oss. Wordt altijd goed geholpen daar. Laatst nog een versterker gekocht, kzat nog na sluitingstijd te pielen op dat ding, allemaal geen probleem. Ook mijn gitaren prima laten afstellen, etc. Assortiment en prijzen ook steeds beter!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Mijn stem gaat keihard uit naar The American Guitar Store in Enschede. Een dikke 10, gewoonweg in elk opzicht, maar vooral de service! Ook een prachtige amplifier dept.

    Kees Dee te Amersfoort krijgt van mij een goeie 2e plaats. Service is prima, maar af en toe iets te 'verkoopsgericht' zullen we maar zeggen. Helaas ook iets te Fendergericht, maar vaak staan er ook hele leuke rockmonsters in de etalage! Prima personeel.
    Laatst gewijzigd door Tho; 21 mei 2007 om 16:11

  6. #26

    Standaard

    Feedback Rotterdam is wel een superwinkel, door de vele keus en goed personeel.

    Daar komt mijn eerste gitaar vandaan. En de hulp die ik kreeg met mijn keuze was toen super.

  7. #27
    Banned
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Berichten
    7.000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko
    Guitar Center in Wierden krijgt mijn stem. De mensen daar zijn vriendelijk, prijzen zijn er netjes en service tot in de afgrond. Mooie soortering instrumenten en verstand van zaken. Altijd koffie klaar en alle middagen loopt Henk van de Voort er rond. De man heeft meer gitaren afgesteld dan er in een tanker kunnen. Vele gitaristen laten Henk hun plank regelmatig onder handen nemen.
    Harald levert ColeClark en AER. Een combinatie ,,made in heaven,, wat mij betreft.
    Hij belde mij toen hij een strat binnen had die precies was ( en klonk) zoals ik hem al tijden zocht. Speciaal achter gehouden en gewacht op mij....klasse! Ook toen de importeur met ColeClark zou beginnen was ik een van de eersten die op de hoogte was en mocht uitzoeken uit de eerste serie. Het zijn beide m`n meest geliefde instrumenten. Als iemand je dat weet te verkopen vergeet je dat nooit.
    Plus een heleboel, fijne mensen daar.
    Niet moeilijk doen, koffie is redelijk en de prijzen ook.
    Inruil? tuurlijk
    Hok om uit te testen (mag groter maar het is er).
    Kan er nog een beetje onderhandelen, wat er wat mij betreft altijd bij hoort.
    Waar gaan eigenlijk mensen met voorkeur voor 19 inch spul heen, dat zie je bijna nergens.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jenolf
    Feedback Rotterdam.

    Hier in oktober 2006 een Ibanez EW20ASENT Acoustic-Electric gekocht. Zeer goed geholpen en duidelijk advies gekregen.
    Na een week terug omdat er lakschade aan de gitaar bleek te zitten. Daar gekeken en geconstateerd dat het een zending betrof van een paar gitaren waar (ergens onderweg) iets mee fout was gegaan. Ik heb toen een nieuwe gekregen, zonder dat hier verder moeilijk over werd gedaan.

    Een week of acht gelededen teruggegaan omdat ik iets in de kast hoorde resoneren. Er was mogelijk "iets" los gaan zitten in de kast, en de gitaar werd naar de importeur teruggestuurd voor reparatie. De importeur liet echter aan Feedback weten "niets" te horen...........
    Feedback stelde dat er wel degelijk iets aan de hand was en zou dit gaan uitvechten met de importeur. Daar zij van mening waren dat ik hier niet de dupe van moest zijn, hebben zij mij (wederom) een nieuwe gitaar gegeven.

    Een slechte gitaar? nee, absoluut niet, dit is gewoon geen geluk hebben.
    Grote klasse van Feedback dat zij dit zo hebben opgelost.
    dat lees ik graag terug ,
    bevalt ie?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top