Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Akoustische bas?

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2006
    Locatie
    Castricum
    Berichten
    1.554

    Standaard

    Ik heb m nooit echt gebruikt voor jammen in t park, maar wel voor repeptities voor een akoestisch optreden (had die bas waar ik t over had geleend) en kwam eigenlijk niet mee met de gitaar, heb m toen toch gewoon uitversterkt terwijl dat bij de gewone gitaar niet nodig was (en was niet omdat die gitarist onkundig hard op de snaren speelde)

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Myrk
    Ik heb samen met een vriend gepland om van de zomer wat door steden te gaan hobbellen en her en der wat te spelen op straat. Ik wou hier voor een akoustische basgitaar aanschaffen maar dan kom ik natuurlijk bij de vanzelfsprekende vraag:

    Welke?!

    Mijn budget ligt rond de 200 euro, meer zou ik er echt niet aan uit willen geven.
    Omdat ik op straat wil spelen naast een akoustische gitaar is het natuurlijk vereiste dat er een beetje normaal volume uit komt en dat hij redelijk handelbaar is.

    Zijn er nog bepaalde merken en/of kenmerken waar ik voor op moet passen of even naar moet kijken?
    Zou ik bij Feedback Rotterdam een grote slaagkans hebben? Het liefst koop ik een nieuwe maar dit is geen vereiste.

    Alle tips die je hebt zijn welkom!
    WHAHAHA omfg, je bent nog serieus ook hahahaha. Heb je daar wel geld voor?

    ... tot zaterdag idioot!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top