Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 80
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Locatie
    Ik ben een Amstelveense kakker
    Berichten
    819

    Standaard

    Even over die knoppen, haal ze eraf, pak een platte schroevendraaier en steek het puntje in de bovenkant van de pot en dan een beetje heen en weer bewegen zodat die iets meer speling heeft en dan weer het knopje erop.

  2. #72
    Junior Member
    Geregistreerd
    2 februari 2013
    Berichten
    6
    Blog Entries
    1

    Standaard

    beste
    ik heb op 2dehnads een fender mexican strat van 2002 gezien voor 360 euro, is dit een redelijke prijs voor deze gitaar?
    mvg

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superfuzzbigmuff Bekijk bericht
    beste
    ik heb op 2dehnads een fender mexican strat van 2002 gezien voor 360 euro, is dit een redelijke prijs voor deze gitaar?
    mvg
    ff een linkje naar de advertentie ?

    De MIM strats kunnen nogal verschillen..

  4. #74

    Standaard

    Gitaar: Squier Startocaster Vintage Modified
    Prijs (evt. met link): http://www.feedbackmusic.com/gitaar/...5482/FBR103765 er zat t/m 31 December 7% korting op.
    Vorm: stratocaster
    Muziekstijlen: Rock, blues, jazz, meatal, clean, waar je maar zin in hebt.
    Waarom deze gitaar? Ik speelde al 3 jaar akoestisch en ik wilde graag elektrisch gaan spelen,
    En Feedback raadde deze aan. En ik ben er echt heel tevreden mee!
    Kun je het geluid beschrijven? Zoals een strat hoort te klinken!
    Verder opmerkingen/promotiepraatjes/etc.? Plaatje ... http://www.feedbackmusic.com/gitaar/...5482/FBR103765 Prachtige gitaar met goede kwaliteit waar je nog wel een paar jaartjes plezier van hebt!

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Maar das een Squier, das echt minder hoor... Op zich prima prijs/kwaliteit maar net ff
    een stapje beter is een 2e hands Mexicaan.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Vox SDC 22 sb



    Nieuwprijs: 360-450 euro

    Specificaties:
    "Neck Material: Mahogany
    Neck Joint: Custom set-in joint with inverse heel for greater access to the upper frets
    Body Material: Mahogany
    Fingerboard: Rosewood
    Inlay: Acrylic dot
    Nut: Synthetic, self-lubricating
    Scale: 638mm
    Fingerboard Radius: 300mm
    Nut Width: 43mm
    1st Fret Thickness: 21mm
    12th Fret Thickness: 23mm
    Number of Frets: 22
    Fret wire: Medium Jumbo
    Pickups: XLM two-voice mini humbucking pickups (x 2)
    Pickup Selector: 3-way toggle
    Pickup Mode Switch: 1x 2-position Master Mode Switch to select Clean and Lead modes
    Controls: Master Volume and Master Tone controls
    Hardware: VOX MaxConnect™ aluminum bridge with easy stringing access and wide intonation range; VOX sealed tuners; VOX SBE tm strap button extender for improved on-strap balance"

    Looks: Je moet er van houden. Een lichte twist op het SG model. Heeft iets meer de kont van een LP. De brug en de tuners zijn niet van chrome. Dit ziet er naar mijn mening wel wat goedkoop uit. De finish is glossy yellow sunburst. Ook de sunburst ziet er wat apart uit, iets te gemaakt naar mijn mening, maar niet lelijk. De houtnerven zijn niet te zien. (6,5/10)

    Geluid: Vox is voornamelijk bekend van zijn versterkers. Dus zoals te verwachten is, is het geluid mooi. Lekker warme en veelzijdige klank, zowel in humbucker als in single coil. Vind het zelf beter klinken als een epiphone of squier. (8,5/10)

    action en feeling: De hals is C shaped, niet dik en ligt ook lekker in mijn handen. De Action is fenominabel. dit waren ook de redenen dat ik deze gitaar destijds gekocht heb. Hij speelt gewoon heel erg lekker. (10/10)

    Kwaliteit en duurzaamheid: Er is inmiddels wel wat bucklewear verschenen. En de tuners werken niet goed genoeg. De gitaar ontstemt vrij snel. Elke keer voordat ik ga spelen moet ik hem eerst tunen. De tuners zullen wellicht dus vervangen moeten worden. Voor de rest zal hij nog jaren goed mee gaan. (8/10)

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rogueny Bekijk bericht
    Vox SDC 22 sb



    Nieuwprijs: 360-450 euro

    Specificaties:
    "Neck Material: Mahogany
    Neck Joint: Custom set-in joint with inverse heel for greater access to the upper frets
    Body Material: Mahogany
    Fingerboard: Rosewood
    Inlay: Acrylic dot
    Nut: Synthetic, self-lubricating
    Scale: 638mm
    Fingerboard Radius: 300mm
    Nut Width: 43mm
    1st Fret Thickness: 21mm
    12th Fret Thickness: 23mm
    Number of Frets: 22
    Fret wire: Medium Jumbo
    Pickups: XLM two-voice mini humbucking pickups (x 2)
    Pickup Selector: 3-way toggle
    Pickup Mode Switch: 1x 2-position Master Mode Switch to select Clean and Lead modes
    Controls: Master Volume and Master Tone controls
    Hardware: VOX MaxConnect™ aluminum bridge with easy stringing access and wide intonation range; VOX sealed tuners; VOX SBE tm strap button extender for improved on-strap balance"

    Looks: Je moet er van houden. Een lichte twist op het SG model. Heeft iets meer de kont van een LP. De brug en de tuners zijn niet van chrome. Dit ziet er naar mijn mening wel wat goedkoop uit. De finish is glossy yellow sunburst. Ook de sunburst ziet er wat apart uit, iets te gemaakt naar mijn mening, maar niet lelijk. De houtnerven zijn niet te zien. (6,5/10)

    Geluid: Vox is voornamelijk bekend van zijn versterkers. Dus zoals te verwachten is, is het geluid mooi. Lekker warme en veelzijdige klank, zowel in humbucker als in single coil. Vind het zelf beter klinken als een epiphone of squier. (8,5/10)

    action en feeling: De hals is C shaped, niet dik en ligt ook lekker in mijn handen. De Action is fenominabel. dit waren ook de redenen dat ik deze gitaar destijds gekocht heb. Hij speelt gewoon heel erg lekker. (10/10)

    Kwaliteit en duurzaamheid: Er is inmiddels wel wat bucklewear verschenen. En de tuners werken niet goed genoeg. De gitaar ontstemt vrij snel. Elke keer voordat ik ga spelen moet ik hem eerst tunen. De tuners zullen wellicht dus vervangen moeten worden. Voor de rest zal hij nog jaren goed mee gaan. (8/10)
    Kleine tip mbt stem-problemen. Deze worden vrijwel nooit veroorzaakt door de stemmechanieken. 9 vd 10 keer is het een topkam die een beetje knelt. Dus: check eerst je topkam (eventueel de gleuven een beetje ruimer vijlen of wat grafiet van een potlood erin wrijven) voordat je nieuwe stemmechanieken erop gaat zetten.

  8. #78
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 april 2018
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    4

    Standaard

    Gitaar: Revelation RJT60 HV58
    Prijs: €320 (binnen Nederland)
    Vorm: Jazzmaster
    Muziekstijlen: Rock/Blues

    Waarom deze gitaar?
    Omdat het de vorm van een Jazzmaster heeft en om de humbucker pickups gemaakt door Alan Entwistle

    Kun je het geluid beschrijven?
    Zuiver bij het aanslaan, veel effect verkrijgbaar door de 3 standen van de pickups en de chicken head switch

    Verder opmerkingen/promotiepraatjes/etc.? Plaatje ...

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A-Bain Bekijk bericht
    Gitaar: Revelation RJT60 HV58
    Prijs: €320 (binnen Nederland)
    Vorm: Jazzmaster
    Muziekstijlen: Rock/Blues

    Waarom deze gitaar?
    Omdat het de vorm van een Jazzmaster heeft en om de humbucker pickups gemaakt door Alan Entwistle

    Kun je het geluid beschrijven?
    Zuiver bij het aanslaan, veel effect verkrijgbaar door de 3 standen van de pickups en de chicken head switch

    Verder opmerkingen/promotiepraatjes/etc.? Plaatje ...
    Ik had liever de pickups gezien die er op horen dus geen humbuckers. Voor de rest zeker een mooie gitaar!

  10. #80
    Junior Member
    Geregistreerd
    26 april 2018
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ik had liever de pickups gezien die er op horen dus geen humbuckers. Voor de rest zeker een mooie gitaar!
    Dit zijn ook originele Alan Entwistle hv58+ pickups er zijn twee soorten Revelation rjt-60/6 modellen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top