Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard Grrrmbl#$%^&*, wat ben ik toch een domme merkgeile sukkel

    Vanmorgen heb ik met mijn maat Cees, de bassist van ons bandje, doorgebracht bij Musik Produktiv. Cees wilde een fatsoenlijke bas kopen, en heeft dat ook gedaan, een Fender Jazzbas. Ik had mijn zinnen gezet op een semi-acoustische gitaar, de Ibanez artcore AS93. Die hadden ze dus niet op voorraad. Wel een Collins Bluesmaster. http://www.musik-produktiv.de/collin...-es10-tch.aspx
    Ik was erg verrast door de kwaliteit, perfect afgewerkt, echt heel goed klinkende humbuckers, heel fijne hals met super glad gepolijste frets. Speelt als een droom.
    Gewoon een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar ja, dat merk hé?
    Collins is het huismerk van MP, made in China. Zo gauw je het wil verkopen is het geen hol meer waard. Ik heb het dan ook niet gedaan. Om de foute reden, een gitaar koop je niet om te verkopen maar om te bespelen.
    Ik weet het, ik ben erg.
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Dom,dommer, domst

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2004
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.653

    Standaard

    hehe maar misschien ben je wel beter af, misschien dat die op het eerste gezicht goed blijkt, collins vertouw ik nooit meer.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chennie
    hehe maar misschien ben je wel beter af, misschien dat die op het eerste gezicht goed blijkt, collins vertouw ik nooit meer.
    Hoezo? Slechte ervaring? Vertel.
    Ik heb het natuurlijk over een gitaar van 400€, geen Collins van 69€ (Die ook veel verkocht zijn)
    400€ is gewoon een boel geld voor iemand met een gewone baan, dikke hypotheek en 2 kindjes. Als ik nog bij mijn moeder thuiswoonde had ik die 400 zonder te knipogen betaald denk ik.
    ALLES IS VERKOCHT!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Als je over een paar weken genoeg baalt dat je hem niet gekocht hebt en hem alsnog op gaat halen, waarschuw mij dan even, ik wil graag eens een dagje bij MP doorbrengen (off een week of twee)
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Waarom zou je hem niet kopen? Je hebt hem toch geprobeerd? Je moet hem niet laten staan omdat er geen bekende naam op de headstock staat , maar op je gevoel afgaan.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.422

    Standaard

    Tja beetje een dubbele moraal altijd ja.
    Ken het zelf ook.
    Ben aan mijn Regal & aan mijn Höfner gekomen juist door 'dat' gevoel recalcitrant te negeren.
    Allebei fijne gitaren, maar op de markt zullen ze het alleen goed bij 'die liefhebber' doen en anders te weinig opbrengen.
    Maar de combinatie, klank & exclusiviteit zorgt ervoor dat ik ze waarschijnlijk nooit weg zal doen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Precies je koopt een gitaar niet voor de handel , maar om het spelen,

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Heb zo ooit ook een London City Comet gekocht... De nodige upgrades aan gedaan maar geen seconde spijt van gehad.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    400€ is gewoon een boel geld voor iemand met een gewone baan, dikke hypotheek en 2 kindjes. Als ik nog bij mijn moeder thuiswoonde had ik die 400 zonder te knipogen betaald denk ik.
    Dus, met andere woorden; jij hebt goed geboerd de laatste jaren .

    Groet, Jan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top