Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 1260 EersteEerste ... 414950515253611011515511051 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 12594

Discussie: Post je collectie

  1. #501
    Dude
    Guest

    Standaard

    http://image61.webshots.com/61/3/62/...6GbjQTI_ph.jpg

    linkje effe kopieren en dan plakken in je adresbalk, webshots linkt volgens mij nier direct,

    Anyway... mooi spul he ??
    had dr stiekem al een ander topic voor geopend maar bij deze weer dus


  2. #502
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
    Das een Benavente met spalted maple Orpheo, wat wil zeggen dat de boom is overleden aan een schimmelinfectie. Ik vind m fantastisch!
    ik dacht dat spalted maple van die zwarte strepen heeft.... maar blijkbaar kan het dus van alles zijn.
    Je hebt gelijk Orpheo, dit is spalted maple...



    Die bas heeft een top van Buckeye Burl, Buckeye is een bepaalde variant van de Amerikaanse paardenkastanje, Burl is een soort vergroeiing (tumor), dus wel een zieke boom...



    [/img]

  3. #503

    Standaard

    @ the mule

    Toen ik die single cutaway bas van jou voor het eerst zag ging ik bijna over mijn nek, maar nu ik hem wat vaker tegen kom op gitaarnet/basgitaarforum begin ik hem ondanks dat ik meer een fender/gibson/warwick man ben toch wel erg mooi te vinden :P

  4. #504
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iron Maiden
    @ the mule

    Toen ik die single cutaway bas van jou voor het eerst zag ging ik bijna over mijn nek, maar nu ik hem wat vaker tegen kom op gitaarnet/basgitaarforum begin ik hem ondanks dat ik meer een fender/gibson/warwick man ben toch wel erg mooi te vinden :P
    Hersenspoeling, afstomping, of gewoon 'alles went'. Hoe zullen we het noemen? :-D
    Maarre, thanx!

  5. #505
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mule
    Die bas heeft een top van Buckeye Burl, Buckeye is een bepaalde variant van de Amerikaanse paardenkastanje, Burl is een soort vergroeiing (tumor), dus wel een zieke boom...
    Oké Mule, bedankt! Ik dacht gezien te hebben op het basforum dat het spalted was. Maar goed, ik ben weer up to date wat jouw benavente betreft

  6. #506
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    hmm alleen dat hout is natuurlijk wel zo t000000ne dood als het maar kan... leuk voor een topje ofzo, jammer dat je er geen hele gitaar van kunt maken
    pokkel'n

  7. #507
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
    hmm alleen dat hout is natuurlijk wel zo t000000ne dood als het maar kan... leuk voor een topje ofzo, jammer dat je er geen hele gitaar van kunt maken
    verklaar u nader...

  8. #508
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
    hmm alleen dat hout is natuurlijk wel zo t000000ne dood als het maar kan... leuk voor een topje ofzo, jammer dat je er geen hele gitaar van kunt maken
    verklaar u nader...
    Het is heel licht, een beetje kurkachtig. Volgens mij ook alleen echt goed geschikt voor een top en/of achterlaminaat inderdaad. Vaak wordt het wel gefixeerd en worden gaten waar insluitsels (bv. stenen) hebben gezeten opgevuld waardoor het geheel toch body of massa krijgt. Ik dacht dat ik op het wereldwijde web wel eens een 'all Buckeye' instrument langs heb zien komen...

  9. #509
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 oktober 2004
    Locatie
    Pride of the south
    Berichten
    629

    Standaard

    Fly on little wing.....

    Te koop: Tom Anderson Drop Top & Fender Customshop Strat 1960 Reissue 3-tone sunburst

  10. #510
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 oktober 2004
    Locatie
    Pride of the south
    Berichten
    629

    Standaard

    Fly on little wing.....

    Te koop: Tom Anderson Drop Top & Fender Customshop Strat 1960 Reissue 3-tone sunburst

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top