Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1248 van 1260 EersteEerste ... 248748114811981238124612471248124912501258 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.471 t/m 12.480 van 12594

Discussie: Post je collectie

  1. #12471
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik heb nou net die strat nieuw. En ik heb met mezelf afgesproken: een jaar geen gear meer kopen. Als ik het hier niet mee kan, kan ik het nergens mee.


    Eastman E10OM
    Kauffmann Stratocaster
    Guild T-100 '65
    Gibson SG
    Gun Telecaster

    Fender Princeton
    Fender Tweed Champ kopie

    Pedalboardje

    Ik heb nog meer, maar dit is het echt goede spul. Mijn Line 6 Helix paste er niet meer op, maar dat is mijn DI oplossing.
    Mooie collectie!
    Je mist nog een Guttlin.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  2. #12472
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ D3nnis: Het is grotendeels een standaard Telecaster. Ash body, en hij heeft een flamed maple hals. Ik zag die balk hout staan bij Eugen thuis en zei, al wijzend naar dat stuk hout: "Hey, kan ik geen hals uit dat stuk krijgen?" En zo geschiedde .
    Verder hebben de elementen een 'hot' en 'cold' stand (minder of meer output), en kan ik de pickups uit fase schakelen.
    Dat laatste lijkt me zeker voor de brugpickup een mooie toevoeging, is dat een coiltap dus zeg maar overwound, maar dan de draad vanaf "niet-overwound" onderbroken en schakelbaar? Toevallig kwam ik dat laatst bij Oil City pickups tegen, maar heel erg vaak zie je het volgens mij niet.

    Hals is prachtig!

  3. #12473
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Thanks guys!

    @ Kakihara: Nou, daar zit ik al heel lang met een scheef oog naar te kijken. Karel maakt van die mooie Stratotone kopieën. Die vind ik heel erg gaaf..
    @ D3nnis: Precies dat is het!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #12474
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik heb een behoorlijke voorkeur voor zijn eigen modellen, maar de gustibus et coloribus non disputandum est.
    Zijn eigen pickups (de Barbars) zijn redelijk fantastisch, vind ik. Houden het midden tussen een strat- en P90-element met een mooi afgerond hoog, subtiele mids en een stevige fond.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  5. #12475
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Toen hij hier nog in het zelfbouwdeel postte vond ik het altijd waanzinnig knap wat ie maakte.
    Gelukkig is het niet helemaal een stijl die ik mooi vind, anders had ik nóg meer GAS

  6. #12476
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Verder hebben de elementen een 'hot' en 'cold' stand (minder of meer output), en kan ik de pickups uit fase schakelen.
    Klinkt wel slim! Vind ‘t altijd wel leuk als zulke toevoeging zijn verwerkt in een verder hele traditionele opzet. En GUN heeft het als een van de weinige voor elkaar gekregen qua uiterlijk echt een eigen twist mee te geven die het daadwerkelijk ten goede komt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #12477
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Vind ik ook! Ze zijn er te gek uit!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #12478

    Standaard

    Systeembericht
    Sorry, er zijn geen posts om te bekijken.

  9. #12479

    Standaard

    top collectie!
    Maar zoveel koffers voor zo'n klein gitaartje is wat overdreven toch?
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  10. #12480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    zitten daar je tommyguns in?
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top