Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1250 van 1260 EersteEerste ... 25075011501200124012481249125012511252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.491 t/m 12.500 van 12594

Discussie: Post je collectie

  1. #12491
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Erg divers en toch wel met een duidelijke voorkeur zichtbaar; nice.

  2. #12492
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Die LTD staat er bij als voor het geval je een metal gig hebt.

    Zo heb ik ooit eens een Ibanez Floyd Rose met flames erop gekocht wat bij de band voor hilariteit zorgde en daar 1 tv optreden mee gedaan en verder nooit meer wat,
    laat dat net een stukje zijn dat AT5 bij een promo vrij vaak uitzond waardoor die metal flames een soort running gag werd als ik werd aangekondigd
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #12493
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Explorer in naturel, my cup of tea, net als die Special, maar dan liever in TV Yellow. Leuke verzameling!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #12494
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Als ik mocht kiezen nam ik ook die DC .

  5. #12495

    Standaard



    Vorige week het oranje setje opgehaald, erg leuke toevoeging! Ik wilde toch een amp hebben die iets strakker/lomper kan scheuren dan die AC30. Dat doet ie zeker Clean op die TH30 was een zeer aangename verrassing moet ik bekennen, heel vol en diep, sprankelend maar zeker niet schel. Vult de AC30 heel mooi aan, dat setje houd ik voorlopig wel zo. Kastje is de open back variant trouwens.

    Die Dynacord amps zijn een Rex (rechtsonder, ik geloof 1x10 + 1x8 en ~40 watt uit 2 EL34 buizen) en een Twen (bovenaan, 1x12 en ~15 watt uit 2 6V6). Die Rex is flink luid en clean, maar houdt er niet van om gepushed te worden. Heftige fuzz pedalen slikt ie echter prima. Zit ook nog een hele mooietremolo op, maar met de komst van de TH30 ga ik hem wel een keer de deur uit doen denk ik om de vrouw des huizes tevreden te houden ;-)

    Die Twen is een geweldig klein ampje, heel erg leuk en niet zo luid. Je kan hem best een stuk pushen thuis. Maar die moet nog wel een keer een flinke beurt hebben, iemand heeft de tremolo ooit eruit gemod en een heel slecht klinkende reverb tank in de plaats gezet. Ook heb ik het gevoel dat het ampje toch wel iets cleaner zou moeten kunnen spelen.

    Linker gitaar is zelfgebouwd, hier ergens op het forum slingert nog wel een topic rond. 2 delige swamp ash body en een TV Jones Supertron. De rest van de gitaren: Gretsch 6120, Gretsch G5570 Elliott Easton signature, Fender classic player strat, Fender Baja tele en een Gretsch 5129. Dan heb ik nog een Squier Jazzmaster maar die staat bij de thuiswerkplek.

  6. #12496
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht


    Vorige week het oranje setje opgehaald, erg leuke toevoeging! Ik wilde toch een amp hebben die iets strakker/lomper kan scheuren dan die AC30. Dat doet ie zeker Clean op die TH30 was een zeer aangename verrassing moet ik bekennen, heel vol en diep, sprankelend maar zeker niet schel. Vult de AC30 heel mooi aan, dat setje houd ik voorlopig wel zo. Kastje is de open back variant trouwens.

    Die Dynacord amps zijn een Rex (rechtsonder, ik geloof 1x10 + 1x8 en ~40 watt uit 2 EL34 buizen) en een Twen (bovenaan, 1x12 en ~15 watt uit 2 6V6). Die Rex is flink luid en clean, maar houdt er niet van om gepushed te worden. Heftige fuzz pedalen slikt ie echter prima. Zit ook nog een hele mooietremolo op, maar met de komst van de TH30 ga ik hem wel een keer de deur uit doen denk ik om de vrouw des huizes tevreden te houden ;-)

    Die Twen is een geweldig klein ampje, heel erg leuk en niet zo luid. Je kan hem best een stuk pushen thuis. Maar die moet nog wel een keer een flinke beurt hebben, iemand heeft de tremolo ooit eruit gemod en een heel slecht klinkende reverb tank in de plaats gezet. Ook heb ik het gevoel dat het ampje toch wel iets cleaner zou moeten kunnen spelen.

    Linker gitaar is zelfgebouwd, hier ergens op het forum slingert nog wel een topic rond. 2 delige swamp ash body en een TV Jones Supertron. De rest van de gitaren: Gretsch 6120, Gretsch G5570 Elliott Easton signature, Fender classic player strat, Fender Baja tele en een Gretsch 5129. Dan heb ik nog een Squier Jazzmaster maar die staat bij de thuiswerkplek.
    Die Gretsch man... die gretsch...

  7. #12497
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #12498

    Standaard

    zo'n princeton is echt smakelijk.
    en die ventilator wil ik er wel bij

    maarre, hasn't elvis left the building yet?
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #12499
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Dat is niet Elvis maar Oblivian Bob.
    Bob gaat mee naar elk optreden, of ging liever gezegd want Bob staat al ruim een jaar te verstoffen naast Rita, de Hawaiian surf babe.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #12500
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2004
    Locatie
    Dendermonde Belgie
    Berichten
    254

    Standaard


 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top