Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1188 van 1260 EersteEerste ... 1886881088113811781186118711881189119011981238 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.871 t/m 11.880 van 12594

Discussie: Post je collectie

  1. #11871
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    "vroeger" (ik bedoel begin jaren 90) hadden wij hier een muziekhandel waar nog echte ouderwetse full stacks stonden op de versterkerafdeling. Marshalls, maar er stond ook nog een London City. Die was toen al 20 jaar oud of zo, maar nog gloednieuw in de winkel. De eigenaar van de zaak vertelde weleens dat er toen die LC dus nieuw was, regelmatig Marshalls en andere merken ingeruild werden tegen een London City, vanwege het clean van de London City.

  2. #11872
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    "vroeger" (ik bedoel begin jaren 90) hadden wij hier een muziekhandel waar nog echte ouderwetse full stacks stonden op de versterkerafdeling. Marshalls, maar er stond ook nog een London City. Die was toen al 20 jaar oud of zo, maar nog gloednieuw in de winkel. De eigenaar van de zaak vertelde weleens dat er toen die LC dus nieuw was, regelmatig Marshalls en andere merken ingeruild werden tegen een London City, vanwege het clean van de London City.
    Ja dat was wel een beetje mijn beweegreden om de overstap te maken. Ik heb in het verleden vaker overstapprogingen gewaagd, maar die werden het dan uiteindelijk toch niet. En dan greep ik weer terug naar mijn oude vertrouwde Hughes and Kettner Tube 100.
    Maar die amp heeft vooral een warm clean, niet echt een mooi helder clean..
    De distortions daarentegen...daar had ik dan weer weinig over te klagen bij de H&K .

    Ach ja...we gaan zien of ik deze combi tot een mooi werkend geheel ga krijgen... en anders kijken we weer rustig even verder.
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  3. #11873
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2014
    Locatie
    Skèndel
    Berichten
    125

    Standaard



    Heb een deel opgeruimd en uitgedund, back to basics.

    Heb het nu ook bijna compleet en naar m'n zin. Pedalboard moet nog wat uitgebreid worden, en er is nog een revelation thinline telecaster onderweg. Daarnaast wordt de el cheapo '52 telecaster nog aangepakt, ander kleurtje met reliclook, betere control plate, koperen brugzadels en benen topkam.

  4. #11874
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard


    Van links naar rechts: Danelectro Longhorn (Gus) , Gibson ES135 , Jazzmaster (Warmoth ,SD , Allparts) , Cabronita (Allparts , Gretsch)

  5. #11875
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Tijdelijk wat minder ruimte thuis is voor gitaren. Dus wat gitaren verkocht, een aantal tijdelijk opgeslagen en een paar uitgeleend of thuis diep opgeborgen.

    Momenteel zijn alleen gitaren die bij optredens gebruikt worden binnen handbereik (uitzondering is de Wildkat, daarvan moeten eerst de P90's gewaxt worden).



    Plenty verschillen tussen de gitaren, allen met hun eigen geluid, karakter en bespeelbaarheid. Dus ze vullen elkaar goed aan, ik ben er erg blij mee. De meesten zijn ook goed live te gebruiken: alle solidbody's zijn ong. 3,5 kg, de wildkat is 3,8 kg. Enige uitzondering is de 76-er strat (dik 4,5kg).



    Vlnr Epi Orville EO-2, Gibson Melodymaker 2011 (flink customized), Epi Wildkat, Gibson LP 50's Tribute 2011, Strat (Frankenstrat), Tele (zelfbouw), Fender hardtail strat 1976
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  6. #11876
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    De laatste keer dat ik keek, geraakte het allemaal nog in de zetel. De oplossing is dus duidelijk: een grotere zetel kopen!

    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  7. #11877
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Allemaal van jou of ook van de missus?

  8. #11878
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    "gedeelde smart is halve smart". Het merendeel is van mij, de Guild en de Yamaha zijn écht van de Missuhs, de sunburst tele en Sigma 000 zijn 50/50 aankopen.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  9. #11879
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik keek, geraakte het allemaal nog in de zetel. De oplossing is dus duidelijk: een grotere zetel kopen!

    Vingers, u bent een heer met smaak. Enkel de rode strat met hb siert u enigszins minder.

  10. #11880
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ach, voor de inner Eddy die in ons allen schuilt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top