Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Vintagegitaar Gorinchem

    Heeft er iemand ervaring met http://www.vintagegitaar.nl/ uit Gorinchem. Ik wil daar namelijk mijn gitaar laten afstellen.

  2. #2

    Standaard

    Geen ervaring met de kwaliteit van werkzaamheden. Ik heb alleen zo nu en dan contact met Rene. Hij is volgens mij een prima gast. Als hij A zegt zal hij ook A doen.
    En mocht je achteraf ergens niet tevreden over zijn -en dat kan je bij de beste gebeuren- dan moet je dat gewoon melden. Iemand die begaan is met zijn zaak zal je dan altijd helpen. Hij zal er heus het e.e.a. van af weten: elke gitaar die hij koopt en verkoopt wordt door hem afgesteld.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Als dat vintage is, dan is mijn reet goud waard.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    Als dat vintage is, dan is mijn reet goud waard.
    +1 Dit is in mijn ogen ook geen vintage.
    Ik zoek een Firebird uit '63 of '64

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Als een jaren 80 strat vintage is dan is een jaren 80 peavey dat ook, tis een beetje moeilijk de scheidslijn aan te geven maar ik weet wel dat die lijn ieder jaar opschuift en veel van de peavey's op die site zijn meer dan 25 jaar oud inmiddels (zegt natuurlijk niks of het ook gewilde gitaren zijn dat is een geheel andere discussie)

    En Rene is een goede gozert (nog bij me op school gezeten )
    life sucks and then you die

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
    Als een jaren 80 strat vintage is dan is een jaren 80 peavey dat ook, tis een beetje moeilijk de scheidslijn aan te geven maar ik weet wel dat die lijn ieder jaar opschuift en veel van de peavey's op die site zijn meer dan 25 jaar oud inmiddels (zegt natuurlijk niks of het ook gewilde gitaren zijn dat is een geheel andere discussie)

    En Rene is een goede gozert (nog bij me op school gezeten )
    Iedereen heeft een eigen idee over vintage dat begrijp ik.

    Voor mij is het: De beste periode van een goed merk.

    Een jaren 80 strat valt er niet in omdat het niet de beste periode is en de peavey valt er niet in omdat het (voor mij) geen goed merk is.
    Leeftijd alleen bepaalt niet of het vintage is.

    Als je het woord vintage voor andere gitaren gaat gebruiken is het marketing.
    Als die jaren 60 en 70 troep uit Japan China Polen Irak of weet ik veel wat kan ik geen vintage gitaar noemen alleen omdat het oud is.

    (sorry beetje offtopic, misschien moet er maar eens een topic over komen ik ben benieuwd hoe andere mensen hier over denken.)
    Ik zoek een Firebird uit '63 of '64

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
    (sorry beetje offtopic, misschien moet er maar eens een topic over komen ik ben benieuwd hoe andere mensen hier over denken.)
    Dat topic is er nu.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    vintage is gewoon iets wat zoveel jaar oud is... daar hangt gene kwaliteit of merk ana natuurlijk, gewoon een leeftijd... net zoals bij oldtimer auto's... en ene peavey uit 1980 is gewoon vintage...
    more than the X's on our hands...

    :: Mijn bandje ::

  9. #9

    Standaard

    ik heb toevallig deze week mijn Squier Stratocaster weer af laten stellen en ik ben er erg tevreden over.. goede en snelle service

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik ken de originele oprichters van die club, ik weet niet of die er nog betrokken zijn tegenwoordig. Beetje een lans breken voor de peavey gitaar omdat daar verder weinig liefde voor is. Die club is een beetje uitgegroeid blijkbaar.
    Het waren niet echt lichten -oude shadows fanaten- maar verder betrouwbare huisvaders, toen. Wat het nu is weet ik niet. Die reparaties besteden ze uit natuurlijk.

    Alles wat ouder dan 20 jaar is wordt al gauw vintage genoemd. Daar heb ik niks op tegen, what's in een name zei mijn moedertje altijd. En wie spreekt mijn moeder nou tegen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top