Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Goede oversturing

  1. #1

    Standaard Goede oversturing

    hallo,

    ik heb een tijdje geleden een epiphone valve junior uitgeprobeerd en dat klonk erg mooi, vooral de oversturing.

    Maar nu wil ik de buizen iets sneller laten (van licht tot een goede crunch) oversturen zodat hij minder hard hoeft, welk pedaal zou ik goed kunnen gebruiken?? Zelf heb ik de bad monkey gehoord en dit klonk best mooi...

    Bedankt,
    Sjoerd.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Locatie
    m'n huis woont in Lent
    Berichten
    869

    Standaard

    Hey Sjoerd,
    Kopen die Bad Monkey, als jij 'm mooi vind! Toch?
    Pluk de dag, maar donder niet van de ladder!
    in de aanbieding: Intellifex Blackface http://link.marktplaats.nl/307840738

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Heb voor mijn VJ head de Maxon OD808... lekker...

  4. #4

    Standaard

    Bad Monkey all the way!
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2002
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.614

    Standaard

    Probeer er zoveel mogelijk pedalen over je eigen spullen. Alleen dan weet je wat je wel en niet wilt.

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    't Is wel de ultieme budget set eigenlijk, een Epi VJ en een Bad Monkey. Prima ding, gewoon doen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    610

    Standaard

    Vraagje: hoe reageert die bad monkey als ie in bypass staat? Ik heb een tijd geleden bij de feedback een digitech hot head getest, het pedaal klonk prima, echt niks mis mee, mooie overdrive etc. Maar toen ik terugschakelde naar het clean signaal....holy fuck....niks dan een hoop doffe ellende....tonesuck dus, en niet zo'n klein beetje ook. Zou dat exemplarisch kunnen zijn of staan de hot heads daar specifiek om bekend...omdat ik op zich in die bad monkey ook wel geinteresseerd ben.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Locatie
    Dark side of the moon
    Berichten
    959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
    ff een vraagje:

    ik heb: boss ds2-boss metalzone-boss tu2-boss acoustic modeler-boss chorus-wah wah pedaal.


    in welke volgorde kan ik ze het beste zetten?

    bedankt!

    Pim
    Ga je dit nu in elk willekeurig draadje vragen? Ik zie zo al drie topics, die niet van 'jou' zijn waarin je deze vraag stelt...

    Kijk eens hier: http://www.bossus.com/bugonline/how_to.asp?art=order of zoek eens op dit forum, er zijn genoeg handige topics over geweest.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dr.distortion
    Vraagje: hoe reageert die bad monkey als ie in bypass staat? Ik heb een tijd geleden bij de feedback een digitech hot head getest, het pedaal klonk prima, echt niks mis mee, mooie overdrive etc. Maar toen ik terugschakelde naar het clean signaal....holy fuck....niks dan een hoop doffe ellende....tonesuck dus, en niet zo'n klein beetje ook. Zou dat exemplarisch kunnen zijn of staan de hot heads daar specifiek om bekend...omdat ik op zich in die bad monkey ook wel geinteresseerd ben.
    Mss een bijna lege batterij??
    Ik heb die hothead nu een paar weken en kan echt niks van tonesuck bespeuren hoor. Output had mss nog wel ietsje bij gemogen maar voor mij boost ie voldoende.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top