Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 68 van 68
  1. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shidan
    P.S. II Voor de mannelijke leden van dit Forum geeft dit een toonbaar bewijs (door dit gapend gat te vullen) dat we de 4e emancipatorische golf geimplementeerd hebben. Dit is dus tevens de beloning dus dus.
    Nu kan ik je niet meer volgen Shidan?
    De 4e emancipatorische golf?
    De vierde golf van geemancipeerde vrouwen?
    Een soort feministen-tsunami?


    Verder ben ik het eigenlijk helemaal eens met Bert!

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shidan
    Daarnaast graag praktische nominatie's van instrumenten.
    Met onderbouwing waarom deze gitaar voor de ere titel kan gaan


    P.S. Een leuk deelaspect van onze reis kan zijn. Dat sinds de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen zich de laatste tijd wat op de vlakte houdt er
    een leemte ontstaat voor een nieuwe keurmerk. Deze jaarlijks te bepalen top 3 van: Ik ben een gitaar and I'm Oke! (de Oke! gitaren)

    P.S. II Voor de mannelijke leden van dit Forum geeft dit een toonbaar bewijs (door dit gapend gat te vullen) dat we de 4e emancipatorische golf geimplementeerd hebben. Dit is dus tevens de beloning dus dus.
    Beste Shidan,

    Grossier jij in anakoloeten??






    Kanone man, wat voor spul gebruik jij?

  3. #63

    Standaard

    Wat zijn anakoloeten?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Anakoloet


    wordt ook wel eens als stijlfiguur gebruikt, maar in dit geval is er van stijl weinig sprake....

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Als we toch gaan zeiken over taal: waarom kan hier zo'n beetje niemand een titel foutloos schrijven! Ik bedoel maar, het is toch echt *%^$#!AAARGH!! "gulden snede". "gulde snede", kom op zeg!

    Jezus.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #66

    Standaard

    Rustig nou maar, denk aan je hart!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  7. #67

    Standaard Know how


    Rustig nou maar. Mijn fout. Ik ga me in de toekomst eenduidig uitdrukken en zal de dubbele bodems die toch alleen voor afleiding zorgen achterwege laten.


    Zijn er Forum leden aanwezig die daadwerkelijk verstand van gitaren hebben en die het brede spectrum van de markt kennen. Het valt me op in de diverse topic's die ik bekeken heb dat de inhoudelijk basiskennis van gitaren erg laag is en de ervaringen erg beperkt (Dit deelt Jo Ritzen trouwens ook met mij).



    P.S. Hoe zo hang naar populariteit!

  8. #68
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shidan

    Rustig nou maar. Mijn fout. Ik ga me in de toekomst eenduidig uitdrukken en zal de dubbele bodems die toch alleen voor afleiding zorgen achterwege laten.


    Zijn er Forum leden aanwezig die daadwerkelijk verstand van gitaren hebben en die het brede spectrum van de markt kennen. Het valt me op in de diverse topic's die ik bekeken heb dat de inhoudelijk basiskennis van gitaren erg laag is en de ervaringen erg beperkt (Dit deelt Jo Ritzen trouwens ook met mij).



    P.S. Hoe zo hang naar populariteit!
    Mensen zijn hier voornamelijk om te leren o grootheid. Je beledigd hiermee zowat alle leden, en bent weinig constructief. Ik vind het mooi genoeg geweest ik gooi hem dicht. Vragen opmerkingen ---> PM

    GOLDMEMBER

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top