Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
    Foei, en dat voor moderators.
    Tja, op zo'n eerste dag gaat er nog van alles fout he...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Ik bedoelde natuurlijk: wacht, ik vlieg nog even naar de Free Record Shop in Vlaardingen, die heeft nog koopavond, koop ik de CD, maak ik een MP3tje voor educatief gebruik en bezorg hem daarna op het juiste adres

    Afijn, de post is verstuurd. Chris, Peter.....it's up to you boys !
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Thumbs up

    Thanks Mitch!!!

    Dank voor al je moeite, het aanschaffen van die prachtige CD en het omzetten naar MP3 voor eigen gebruik. Nu maar hopen dat ik de "gitaarlesleerlingtest" doorsta

    Ps Wat vond jij van het nummer?

  4. #14

    Standaard

    Mitch ook hier bedankt!

    Heftig kwa song Chris, is dit toen niet geschreven nadat LR gedumpt was door Warhol?

    Die solo kan ik je wel uitleggen. Op het eind wordt het allemaal wel wat hektischer, maar daar komen we wel uit. Ik ben eind april een week naar jemen, als ik terug ben meld ik me om iets af te spreken.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Thumbs up THANKS Mitch en Peter!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    Mitch ook hier bedankt!

    Heftig kwa song Chris, is dit toen niet geschreven nadat LR gedumpt was door Warhol?

    Die solo kan ik je wel uitleggen. Op het eind wordt het allemaal wel wat hektischer, maar daar komen we wel uit. Ik ben eind april een week naar jemen, als ik terug ben meld ik me om iets af te spreken.
    Te gek!!!

    Die hele LP is heftig qua teksten en sfeer. 't Gaat over de driehoeksverhouding tussen Lou Reed, zangeres Nico en John Cale en veelvuldig dopegebruik. Ook de invloed van producer Bob Ezrin (produceerde later ook de dubbel LP "The Wall" van Pink Floyd) is enorm. Bizar verhaal: op 1 nummer komt het gehuil van kinderen voor. Bob had z'n kinderen in een kast opgesloten en even verteld dat mama niet terug zou komen, het gejammer heeft ie gewoon voor die LP opgenomen. Na dat werk hebben ze 'm maar 'n tijdje in 'n inrichting gezet.

    Veel plezier in Jemen!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 april 2004
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    5.426

    Standaard

    schijnt dat Ezrin zo depressief werd van het album dat hij (net als Lou Reed) aan de heroïne ging
    nielsduursma: "je ziet eruit als een hippie en dat ben je ook min of meer"
    hoofd: "Een aap met een blauwe balzak, dat klinkt als Richwoodje!"
    Jeroen_TRC:"Richwoodje bijvoorbeeld is een goede gast die van geweldige muziek houdt maar een beetje autistische trekjes heeft"

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    schijnt dat Ezrin zo depressief werd van het album dat hij (net als Lou Reed) aan de heroïne ging
    Ik vermoed dat Lou Reed al voor dit album aan de heroïne was.

    Anyway: net als bijvoorbeeld Plastic Ono Band van John Lennon vind ik het 'n prachtig album qua composities en teksten, voor vrolijkheid zet ik wel The Beachboys op

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top