Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    vraagje "How do you think it feels"

    Ik weet niet of dit het juiste forum is maar ik zou graaag de solo van "How do you think it feels" van de lp Berlin van Lou Reed uit '73 behoorlijk willen spelen. Qua sound moet het uiteindelijk wel lukken (P90s, Marshalls, etc.) maar ik zou het heel tof vinden om wat muzikale/gitaar-speel-technische hulp te krijgen.

    Berlin is één van mijn favoriete LPs en ik ga 20 juni as. ook naar de live-uitvoering daarvan.

    Iedereen die denkt/weet mij te kunnen helpen is van harte welkom, beloning zal bestaan uit wat buizen, wat versterker-werk of 'n lekkere fles drank. Ik speel REDELIJK gitaar maar hier heb ik gewoon even wat hulp bij nodig...

  2. #2

    Standaard

    Onderwerp verplaatst vanuit off-topic

  3. #3

    Standaard

    Hey chris, ik ben toch al benieuwd naar je versterkers en ideeën en wil sowieso een keer bij je langskomen.

    Als je die solo even post en daarbij aangeeft wat het probleem is, kan ik je er wellicht mee helpen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Hoi Peter

    Ik kan die solo (mp3 of TABs) niet posten.
    't Is in ieder geval het 5e nummer v/d LP "Berlin" van Lou Reed uit '73.
    Steve Hunter speelt elektrische gitaar op die LP en eigenlijk gaat de "solo" het hele nummer lang door.

    Ik weet niet hoe ik de hele snelle licks zou moeten doen en ik zou het prettig vinden als iemand me op weg kon helpen en/af gezamelijk het uitzoeken.

    Je bent hier altijd van harte welkom (liefst na mei wegens de drukte).

    Dank voor je aanbod.

  5. #5

    Standaard

    Kun je anders niet een mp3 mailen? Ik zal na mei iig even contact opnemen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Standaard

    Ok!

    Door m'n vintage-pc/etc. (hoewel net nieuwe buizen, ha ha) lukt die mp3 ff niet hier. Ik heb net 'n vriend gemaild of hij het toevallig op mp3 heeft. Als dat zo is zal ik je het emailen.

    Tot later.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    Door m'n vintage-pc/etc. (hoewel net nieuwe buizen, ha ha) lukt die mp3 ff niet hier.
    Heb je de printerkabel al eens omgedraaid?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #8
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music



    Ik ben 'm nu aan het 'verkrijgen', heb straks de MP3. Als je me een email adres PB'ed dan veerstuur ik 'm aan je, Peter.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  9. #9
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Foei, en dat voor moderators.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2003
    Locatie
    Vleuten
    Berichten
    15.733

    Thumbs up

    Stelletje lolbroeken

    Ik had al 'n vriend gecontact (die heet trouwens ook Peter) maar die had 'm (nog) niet gevonden in z'n giga-collectie.

    Mitch: alvast dank voor je moeite!

    Laat ook (en Peter H. ook) zowiezo ff weten wat jullie van dit nummer/het gitaarwerk vinden.

    mvg/fijn weekend,

    Chris

    (Nu 'n usb-kabel aan het omdraaien LOL)
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 13 april 2007 om 21:23

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top