Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 94 van 94

Discussie: les heeft het nut ?

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Al ben ik het in essentie wel met hem eens. Als leerling moet je ook geconfronteerd worden met muziek als kunst, ook al weet je nog niet waar je je vingers kwijt moet.
    Natuurlijk hoeft je leraar geen onbeschrijvelijke virtuoos te zijn, maar hij moet toch wel een deuntje kunnen spelen toch?
    Ik vind het allemaal prachtig wat mijn leraar speelt; wat me enorme motivatie geeft en ook heel veel inzicht, al ben ik lang niet toe aan wat hij dan doet.
    Ik kan me ook niet voorstellen dat een leraar inzicht op het studieproces van zn leerling kan hebben wanneer hij zn leerling maar 1 stap voor is.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  2. #92

    Standaard

    Juist Pais, goed dat je even aanvult want wat jij schrijft zijn ook voor een groot gedeelte mijn argumenten alhoewel ik er nog wel meer heb, maar die ga ik niet allemaal uiteenzetten...

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTmaster
    Hey Tristan dan valt wel mee de laaste tijd hoop bijgeleerd dus ik update je maar ff , by the way had ff je band gezien op myspace wel leuk maar euuhhh GA EENS NAAR DE KAPPER MAN hahahaha !
    Ben je wel naar het Conservatorium gegaan dan?
    Kapper? Wat is dat?

  4. #94

    Standaard

    Ik heb laatst bezoek gehad van een gitarist die bij een vriend van mij in de band speelt. Hij heeft zich zelf alles aangeleerd. En hij vertelde mij dat het belangrijk is akkoorden te kunnen spelen over de hele hals van de gitaar. Ik speel zelf "kampvuur akkoorden". Maar wat is het nut van deze manier van leren?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top