Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    125

    Standaard Tweedehands prijs Fender DeVille

    Hoi iedereen,

    Binnenkort komt mn eerste optreden eraan met de studenten/feestband waar ik in speel. Daarvoor gebruik ik mijn Fender DeVille 4x10 en ik ben zo van tevoren is kritisch aan het luisteren naar mn sound. Voor mn distortion gebruik ik naast de amp nog een Visual Sound Jekyll&Hyde.
    Nu ik zo wat aan het kloten ben met de instellingen vraag ik me af of mn geluid niet veel te schel is. Daarom wil ik dit optreden kijken of ik tevreden ben met het geluid en zo niet op zoek gaan naar een andere versterker. Wat is een normale prijs om een 4x10 DeVille voor te verkopen. Buizen zijn nu ongeveer een 1 jaar oud en op één klein deukje in het speakerdoek is de versterker helemaal onbeschadigd.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    De Deville is goed te regelen. Je zou de brightswitch eens uit kunnen zetten. Of de treble dicht kunnen zetten. Een beproefde truc is het mid flink knijpen. Bij verkoop moet je denken aan 600-800 euries. Ligt aan de staat en of je er de hoes en switch bij hebt.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top