Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 44 van 44
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Zit wel een lekkere oversized trafo in
    Nico


  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Yep.

    En ik kan hem ook nog aan een zwaardere amp koppelen mocht het zijn. Daar ga ik nog eens mee experimenteren.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Ik vindt 'm geinig!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Ik heb hem vanwege een verkeersongelukje nog niet écht supergoed aan de tand kunnen voelen, dat zeg ik er ook eerlijk bij. Maar de eerste kennismaking is erg aangenaam! Er zit een variac en een footswitchable boost op de mijne. Boostlevel is natuurlijk ook in te stellen. Samen met de volumeregeling kun je op basis van drie variabelen een hele hoop verschillende creamy plexi sounds uit trekken. Ik heb ook voor een toneregeling gekozen. Je leest op sommige fora wel eens, dat hoe lager het uitgangsvermogen, des te minder de bastonen aanwezig zullen zijn. In eerste instantie lijkt dat bij dit ampje toch wel mee te vallen allemaal. Best wel bruut en pittig ampje!

    Ik ga hem zodra het weer kan eens vergelijken met de Z-Vex Nano. Die is vergeleken met dit ampje meer clean van huis uit. Maar sinds de komst van dit ampje is de liefdesrelatie met de Z-Vex nog verder bekoeld. Tsja...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top