Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 122
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
    Zn Gibson denk ik..
    Maar vet project man! Vind de body iets te puntig, en hij lijkt me ook wat groot (correct me if im wrong), maar keep up the good work!
    thanks !! is idd me gibson. Hij is nu nog erg scherp ja haha nu nog een gevaarlijk apparaat. Ik ga ze nog wat ronder maken maar wil ze wel vrij puntig houden, zonder dat het scherp word zegmaar. En de body heb ik overgetrokken van een fender en toen wat aangepast, maar is niet veel groter geworde. En er komen nog ronde kanten aan dus dat zal ook wel weer wat schelen in hoe groot hij eruit ziet. Ik wil er ook een lekker licht en bespeelbaar gitaartje van maken.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.106

    Standaard

    Dag Geert,
    Leuk project, ben zelf bezig met een bas met een avodire top. Ben benieuwd hoe die van jou eruit gaat zien. Ik blijf je volgen !
    Vr Gr Wim
    Gitaarbouwersmeeting 6 april 2024 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juli 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.254

    Standaard

    leuk project, doet me een beetje denken aan dit beestje:

    fenders stuiteren, gibsons breken

    stem op mijn vriendin..! please?
    --Jenneke - Bestemming Onbekend--

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Locatie
    Delft
    Berichten
    350

    Standaard

    Cool project, de body doet me denken aan een Gibson/Fender/Ibanez-achtig ontwerp, maar zoals je zelf al zei, het is dus vooral van je Squier genomen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jyuuga
    Cool project, de body doet me denken aan een Gibson/Fender/Ibanez-achtig ontwerp, maar zoals je zelf al zei, het is dus vooral van je Squier genomen.
    Ja klopt, gewoon simpel overgetrokken , en ik wou em wel iets puntiger hebben die een beetje naar binnen bogen, beetje zoals die phaser maar dan ff minder. Ik heb van een collega een freesje geleend, en heb vanmiddag de ronde kanten gefreesd, en daarna ff flink geschuurd. Had ik best zin om te doen, en het is echt supermooi geworden vind ik zelf. Natuurlijk weer wat fotos gemaakt :

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2006
    Locatie
    volendam
    Berichten
    945

    Standaard

    die top heb je zeker op de site van fijnhout a`dam gezien.lijkt me sterk als het niet zo is want daar staat ie ook te pronken.ziet er veelbelovend uit,dit project.

    heb je wel een kanaaltje gefreesd voor je bedrading(van je elementen naar je tonecavity),voordat je de top heb gelijmt?
    kan alsnog maar dan moet je met zo`n lange speedboor diagonaal door je body.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Ronde kanten!!! Stuk minder gevaarlijk nu haha wat rondere hoorns



    En de voorkant met metallica haha



    en de achterkant met led zeppelin erbij

    Laatst gewijzigd door -geert-; 2 april 2007 om 21:11

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orreltak
    die top heb je zeker op de site van fijnhout a`dam gezien.lijkt me sterk als het niet zo is want daar staat ie ook te pronken.ziet er veelbelovend uit,dit project.

    heb je wel een kanaaltje gefreesd voor je bedrading(van je elementen naar je tonecavity),voordat je de top heb gelijmt?
    kan alsnog maar dan moet je met zo`n lange speedboor diagonaal door je body.
    Klopt!!Daar heb ik al mijn hout vandaan voor de gitaar.

    en de cavity zit er nog niet in, heb al wel zon lange speedboor haha. Tis nu uitzoek werk voor de hals schuinte eventueel en de neck sparing elementen sparing enz. daar ga ik nu mee aan de slag, of eerst aan de hals, ff kijken wat het handigste is.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Locatie
    head village
    Berichten
    569

    Standaard

    nice!, respect

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2005
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Hey,

    Wordt een mooie gitaar hoor!!! Erg netjes!
    Mij doet ie voornamelijk denken aan een Ibanez RG. Oké, punten iets te lang en te kromme, maar toch, dat is het eerst emodel waar ik aan moet denken.

    vr.gr.

    Branko

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top