Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Wat profs voor hebben is dat ze van meestal jongs af aan een gedegen opleiding hebben gehad, conservatorium kan je dan kritiek op hebben maar je bent wel constant in een omgeving waar muziek gemaakt wordt, het is toch een verschil als je elke dag samen speelt en leert of eenmaal per week.

    veel samenspelen met goede en betere muzikanten maken dat je je tot een professioneel gitarist kan ontwikkelen.
    Kennis van muziek, techniek en apparatuur e.d.
    Die achterstand haal ik nu w.s. nooit meer in.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Op 2003-01-17 11:12, schreef moretel:
    conservatorium kan je dan kritiek op hebben maar je bent wel constant in een omgeving waar muziek gemaakt wordt, het is toch een verschil als je elke dag samen speelt en leert of eenmaal per week.
    Als je het in je hebt is een conservatorium helemaal niet nodig. Ik zie het conservatorium meer als een studiehuis voor mensen die 'het' net niet hebben.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    yep .. mee eens,

    kijk naar carlos santana, die man kan geen noot lezen (of heeft tenminste nooit geen conza gedaan) maar die man is toch prof.

    Sommige gasten van de conza zijn echt goed en ontwikkelen een eigen stijl maar toch zijn de meeste uiteindelijk notenpiloten met welliswaar veel kennis en kunnen derhalve makkelijker aan de bak.

    Muzikanten van Borsato zijn allemaal conza's en ik vind vooral die saxoman en pianist ontzettend goed de rest vind ik reuze meevallen coor conza's.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    conza's zijn net productiemedewerkers...
    Je zet een zooi noten onder hun neus en ze spelen het.

    Toch zijn het vaak de niet-conza's die het echt ver schoppen als muzikant (stones, mccartney, metallica, satriani...

    Terwijl solo artiesten vaak weer voor conza's kiezen

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Conservatorium is denk ik een mooie stok achter de deur voor als je niet zoveel discipline hebt om te blijven oefenen. En bovendien heb je dan verschillende goeie leraren, daar moet je als je het zelf aanleert maar net tegenaan lopen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top