Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman
    .011? Dat is veels te dik...Ik gebruik .009-.046's...
    Nee man, 0.11 klinkt lekker, speelt lekker je moet lekker werken om die gitaar te bespelen daar hou ik van ^^

  2. #12
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ik speeld op .013 als dikste op de hoge E en .060 op de laagste. Ik weet alles van dikke snaren spelen. Maar ik heb liever mijn setje heerlijke .009-.046. Speelt lekker, klinkt goed...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Het is voor iedere gitaar verschillend welke dikte snaren het lekkerste klinkt en speelt is mijn ervaring, zelfs tussen de ene en de andere Strat (bijvoorbeeld) kan daar nog verschil in zitten...

  4. #14
    Tankman
    Guest

    Standaard

    IDD. Op mijn Ibanez RG zijn die .060's fantastisch. Op mijn PRS Tremonti SE zou ik het nooit willen zien. Op mijn BC Rich ook niet.

  5. #15

    Standaard

    Voor de prijs (2.99 per setje...) absoluut de beste snaren die ik ken, maar ik vind net als Tristan d'Addario's wel beter klinken. Bij mij is het echter zo dat die sneller verroesten dan de Pyramids. Iedereen heeft een andere zuurtegraad in zijn zweet en sommige snaren reageren anders dan anderen bij bepaald zweet.

    Het is gewoon een kwestie van proberen. Voor het geld hoef je het niet te laten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top