Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 t/m 166 van 166

Discussie: nieuwe les paul

  1. #161
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Weet je dat zeker? En als ze nou wel op Les Paul's speelden. Zou het uitmaken. Het gaat om meningen. Jij vind the Darkness troep, die andere gozer weer niet. Laat het erbij. Over smaak valt niet te twisten.

  2. #162

    Standaard

    Heerlijk heerlijk heerlijk. Kan niet wachten tot iedereen morgen wakker wordt en deze discussie of eigenlijk moet ik zeggen non-discussie verder gaat.

    Enne mijn mening: Darkness leuk bandje, maar echt niet te vergelijken met Slash.

  3. #163
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Jeetje wat een discussie zeg..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rormo
    Heerlijk heerlijk heerlijk. Kan niet wachten tot iedereen morgen wakker wordt en deze discussie of eigenlijk moet ik zeggen non-discussie verder gaat.

    Enne mijn mening: Darkness leuk bandje, maar echt niet te vergelijken met Slash.
    Ja prachtig! Het begon bij een nieuwe gitaar en nu zitten we bij The Darkness.
    Iid wat je zegt: leuk bandje, wel grappig maar staat absoluut in geen verhouding tot de genoemde Slash of Gary Moore. Maar gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  5. #165
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Underdog
    G N' R is één van de beste rockbands ooit, dat bewijzen de verkoopcijfers. ...
    Als jij vindt dat verkoopcijfers de belangrijkste maatstaaf is voor kwaliteit, heb je gelijk. Maar de Stones zijn nóg succesvoller, zijn die dan nóg beter?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #166
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Goed, dit gaat dicht. Hans bedankt dat je weer verder wilt gaan met een nutteloze discussie. Was echt net ff nodig.

    Sorry Orpheo.


    Vragen? -> PM!
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top