Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 34
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boss
    Kijk, dat vindt ik nu eens een goede feature!!!
    Inderdaad. Ik heb het ook in mijn SC1`, maar wel door PL - gemod. Het zijn vaak van die simpele dingen die het hem doen. Dat is het mooie van deze controller; hij is ontworpen door iemand die uit eigen ervaring weet wat er zich zoal afspeelt bij de werkende muzikant en dat uit zich in de details. De switches zijn military spec en absoluut bier-proof. 8pc's en 10 cc's is geweldig op een dergelijke compacte controller, en met de expander erbij is hij absoluut concurrentieloos. En de USB, switchcontrollers, software, 4x exp. out... goed hoor. Ik heb wat hi rez pics die ik niet kan posten maar het ding ziet er fantastisch uit.

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  2. #12
    vinni
    Guest

    Standaard

    Mooi ding,
    Had geloof ik al drie jaar geleden met Paul contact over dit ding.
    Paul is niet zo snel.....maar wel goed....

    Ziet er mooi uit. Features en kwaliteit zullen wel dik in orde zijn.
    Alleen die display is niet van deze tijd.

    Voor mij momenteel niet zo interessant.

    Vinni

  3. #13

    Standaard

    Ziet er echt waanzinnig uit. Ik ben al heel gelukkig met mijn FX1, dus ik heb hem niet meer nodig, maar volgens mij is het voor europese kopers een enorm goed en voordelig alternatief op de toch ites duurdere buitenlandse opties.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Display komt er in de vorm van een 19" scherm dat of bovenaan het pedaal kan bevestigd worden of in je rack Zal later dit jaar eraan komen.

    Dus het is nog niet eens af.

  5. #15

    Standaard

    Geweldig, zoveel pc's en cc's. Wel duur dus mijn Ground Control blijft gewoon.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    Boekelo!
    Berichten
    715

    Cool

    Mooi!!! Paul levert mooi werk...

    Voor de gein moet je de discussie lezen op het hugeracks forum.... Bernd En Yoeri reageren daar ook... Erg geinig... Mense zeuren over het feit of je er een naam in kan zetten, waarom dus dit displaytje te klein is.... Hehehe!!!

    Ik vind het gaaf dat Paul eindelijk klaar is met deze!! Ik ben erg benieuwd naar de eerste die deze uit gaat testen (Bastardo of Morris?? )

    Harm

  7. #17

    Standaard

    Ik ga hem zeker testen!
    Over HRI: ik vind het nogal meevallen, ik had erger verwacht. Feit is dat er behoorlijk wat verborgen agenda's op HRI zijn (fabrikanten die onder een andere nick posten, werknemers van fabrikanten, lobbys, sponsoring etc...), bovendien hoef je op HRI geen onvertogen woord over Suhr of Axess te posten want je hebt meteen een hele posse over je heen. Tot zover objectiviteit.
    Ik begrijp dat er nogal wat vragen zijn, er komt per slot van rekening niet elk jaar een midicontroller uit in dit segment. Paultje doet het toch maar weer even.
    Bovendien hebben we gelukkig niet allemaal dezelfde smaak en behoeften (en beurs). Er is in ieder geval weer eens een innovatief produkt van eigen bodem en blijkbaar is er voldoende belangstelling vanuit het buitenland dat mensen zich er druk over maken
    Dit is in ieder geval een aankondiging, meer details en praktijkinfo volgt ongetwijfeld spoedig!

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Thumbs up

    Inmiddels heeft mijn 3de(!!!!) Ground Control alweer kuren gekregen en wederom net uit de garantie termijn natuurlijk . Kost misschien wel de helft, maar met veel tour en smijtwerk is hij niet 100% betrouwbaar. Twee buttons werken niet super meer en soms heb ik geen beeld in het display.... en da's geen goed teken.

    Zat dus ook al diep na te denken over een nieuw pedalboard en interface in mijn rack, dus dit lijkt me een ideale optie. Met name het hufterproof issue vind ik een belangrijke pre voor mijn a.s. board. Een Navigator of All Access komt ook al gauw rond een 1000euro uit dus de prijs vind ik heel redelijk. De pushbuttons herken ik. Deze lijken erg op de noodstop switches zoals die ook in een Apache worden gebruikt. Paul kennende zullen ze daar niet veel van afwijken voor wat betreft de kwaliteit ervan. Dat display vind ik zelf geen issue, zelf trap ik nu ook alle presets blindelings in op mijn Ground Control. Ik heb zelf genoeg aan alleen een nummertje. Kortom, ik ben erg benieuwd!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 december 2002
    Locatie
    Mechelen (B)
    Berichten
    1.858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
    De pushbuttons herken ik. Deze lijken erg op de noodstop switches zoals die ook in een Apache worden gebruikt. Paul kennende zullen ze daar niet veel van afwijken voor wat betreft de kwaliteit ervan.
    Idd, ik had al ergens gelezen of gehoord dat die switch mil. specs. had.
    Nu ik heb pas eind vorig jaar een FX1 gekocht, de Gaspedal zal dus niet voor mij zijn.
    Zeg maar Jos...

  10. #20

    Standaard

    En hoe klinkt ie? (ha ha)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top