Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: The Edge

  1. #11

    Standaard

    Naar mijn mening is the edge de laatste echt innovatieve gitarist. en dus briljant!

  2. #12

    Standaard

    Ik sluit me aan bij elke positieve uitspraak over the edge. Ik als die hard u2 fan van het eerste uur (ook al was ik toen een jaar of 6) vind hem geniaal. Zijn gitaarriffs herken je meteen. een goede gitarist is een gitarist die geeft wat zijn muziek vraagt. Is mijn bescheiden mening.

    gegroet
    ps ik moet toch eerlijk bekennen dat ik de laatse dingetjes van u2 niet echt geweldig vind, maar ja...ook mn vriendin laat wel eens een vieze scheet.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    IDD steeph, en na een tijdje ruikt zo'n scheet toch wel lekker, niet?

  4. #14

    Standaard

    ehm...je stoort je er niet meer aan...dat klopt, maar ja...ze moeten het niet te vaak doen (ook u2 niet) want dan gaat het respect er een beetje af.

  5. #15

    Standaard

    Naar mijn mening is "All that you can't leave behind" een sterke plaat, waarmee u2 weer opnieuw bewijst dat ze eenvan de beste rockbands allertijden zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    U2 is al bezig vanaf eind jaren zeventig.
    Meer dan 20 jaar aan de top, muzikaal gezien vindt ik de laatste plaat goed maar niet opwindend.
    The edge is een echte band muzikant niet uit op speciale trucjes. Zijn gitaargeluid kenmerkt zich door de echoende puls, is best lastig om continue goed te spelen en vereist een goede ritme sectie.
    Dat is de kracht van U2 wanneer de drums en bas starten staat het nummer al. The edge hoeft de boel alleen maar te completeren.

  7. #17

    Standaard

    is ook niet echt slecht nee, maar ik was zaterdag in een tent ergens in rdam en daar draaide ze opeens Wire, toen werd ik spontaan emotioneel en besefte ik weer waarom ik in hemelsnaam ooit naar muziek ben gaan luisteren en gitaar ben gaan spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top