Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door intGod
    Ook Kirk Hammett en Steve Vai hebben les gehad ...
    Dat klopt ook (en dit zijn nou net de twee gitaristen waar ik het meeste respect voor heb) inderdaad, maar er zijn genoeg andere gitaristen die doorbreken en zelfs geen les hebben gehad.
    En sorry Pais maar ik kan het niet laten om die opmerking persoonlijk op te vatten.
    Maar aan mijn motivatie ligt het niet, maar omdat ik op een studie zit waarbij het rooster steeds om de twee maanden veranderd en dat ik nog wel eens laat thuis kom daardoor op verschillende momenten en omdat ik nu in een bandje zit waarvan ik denk dat dat nog leerzamer is dan les zelf, heb ik ook niet echt de tijd om naar les te gaan.
    en in het weekend ga ik ook nog wel eens naar mjn vader en naar het bandje of dan doe ik huiswerk.
    Dus komt het principieel veel beter uit als ik mezelf leer.
    Daar komt nog bij dat ik snel leer en snel dingen door heb.
    Dus ik kan gewoon absoluut niet met jullie eens zijn dat motivatie of dat anderen artiesten les hadden, een punt is (wat mij betreft).
    En nu moet ik wel zeggen dat mijn leraar nou destijds ook niet de beste was, maar ook niet de slechtste.
    Maar uiteindelijk leerde ik ook maar nieuwe liedjes... geen technieken.
    En daar komt bij dat ik die zelfde liedjes net zo snel mijzelf kan aanleren. (als het niet sneller is omdat ik zelf de tijd kan aangeven wanneer ik oefen)
    Geen les voor mij, totdat ik uiteindelijk nieuwe technieken wil leren of niet verder kan komen met snelheid... En dat is nog niet zo gezien ik op dit moment steeds sneller leer te spelen en dat ik veel technieken makkelijk via internet vind en mezelf kan leren.

    En daar komt bij trouwens, nog ff terug op kirk en steve, dat kirk les had van geweldige proffesionele gitaristen (daar zou ik ook geen les van afslaan) en steve vai had een hele familie achter zich die hem enorm steunde om gitaar te leren spelen. Zijn vader liet soms werk gewoon zitten gewoon om steve vai naar les te brengen.
    Dat is niet te vergelijken met mijn situatie.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane
    Dat klopt ook (en dit zijn nou net de twee gitaristen waar ik het meeste respect voor heb) inderdaad, maar er zijn genoeg andere gitaristen die doorbreken en zelfs geen les hebben gehad.
    En sorry Pais maar ik kan het niet laten om die opmerking persoonlijk op te vatten.
    -knip-
    En nu moet ik wel zeggen dat mijn leraar nou destijds ook niet de beste was, maar ook niet de slechtste.
    Maar uiteindelijk leerde ik ook maar nieuwe liedjes... geen technieken.
    En daar komt bij dat ik die zelfde liedjes net zo snel mijzelf kan aanleren.
    Ow Sorry het was niet persoonlijk bedoeld maar ik vind het altijd zo jammer voor gitaarleraren wanneer ze de schuld krijgen van wanprestatie of demotivatie van hun leerlingen.

    Als je uiteindelijke alleen nieuwe liedjes leerde, dan vraag ik me af hoe zulke lessen eruit zagen. Als je namelijk geen onbeheerste techniek nodig hebt voor de liedjes die je leert, kun je net zo goed van bladmuziek je kennis halen zoals je zelf al zegt, en heeft je leraar geen meerwaarde meer.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  3. #23

    Smile

    ik heb ook wel eens met de gedachte gespeeld om me te orienteren op les geven via een webcam...maar.. zoals Pais al zegt, heb je dan altijd te maken met vertraging van een seconde of wat.. dus dan is het wat lastig om synchroon samen te spelen met de leerling, terwijl dat juist gaaf is voor de leerling, het lekker samen spelen.

    En wat moet je nou als docent vragen voor een webcamles?

    en hoe reken je af?

    lijkt me lastig allemaal.... ambitieus plan....

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    gratis les!
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  5. #25

    Standaard

    Heb de topic titel een beetje aangepast!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    Gratis hoeft voor mij niet met koeie letters.

    Dank.

    Reel Big Fish: verzoek is uitgevoerd!

    hij's fijn
    Laatst gewijzigd door -=JEROEN=-; 5 april 2007 om 13:50
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  7. #27

    Standaard

    Vind 't wel intressant ben pas begonnen en alle dingetjes helpen wel denk ik. Maar kan je precies uitleggen wat er dan gaat gebeuren en wat ik allemaal moet doen en te zien krijg?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    ik denk dat de topic title nog een keer veranderd moet worden:

    gratis online theorie lessen

    dit omdat het voornamelijk theorie is wat ik over MSN kan uitleggen, praktische dingen zijn erg lastig zonder naast je te zitten en je te corrigeren waar dat nodig is... ook hebben de meeste geen goede mic of werkt hij niet in msn

    dus heb je theorie vragen, die je 1op1 beantwoord wilt hebben, ipv ze hier op dit forum te stellen (omdat dat misschien te langzaam gaat voor je, of je de uitleg vaak niet snapt, etc) voeg me dan toe aan je MSN en roep maar als je iets te vragen hebt

    Reel Big Fish: U vraagt, wij draaien, topic titel nogmaals aagepast!


    Jeroen: mijn dank is groot
    Laatst gewijzigd door -=JEROEN=-; 12 april 2007 om 02:01
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  9. #29

    Standaard

    Oke, heb je toegevoegd heb wel iets te vragen.

  10. #30

    Standaard

    @ jeroen waar geef je les in capelle ik zit zelf op de capelse muziekschool vor basgitaar.

    mij lijkt het ook wel erg lastig om lest te hebben via msn niet alleen voor leraar maar ook voor leerling.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top