Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard Gratis online theorie lessen

    benodigdheden:
    - MSN
    - microfoon (kan handig zijn)
    - motivatie

    stuur me een PM als je interesse hebt
    Laatst gewijzigd door -=JEROEN=-; 7 juni 2007 om 14:00
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  2. #2

    Standaard

    Ik gok dat je best ook een gitaar heb, anders zal 't moeilijk worden om gemotiveerd te blijven ;-)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    duh
    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  4. #4

    Standaard

    Vergeet een woordenboek of online spellingscontrole niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Heb je hier ervaring mee? Het lijkt me namelijk heel moeizaam. MSN is niet een erg betrouwbaar programma.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    48

    Standaard

    ik heb zelf ook wel es proberen te recorden met me cam, ik kan niet zeggen dat ik de qualiteit nou heel goed vond, wat toch wel heel belangrijk is als je zoiets wilt gaan doen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2006
    Berichten
    207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -=JEROEN=-
    pfff, wat een gezeur, ik wou dat ik zo kon spelen

    goe gedaan wijffie
    In een topic van Cizzie had je dit gepost. Als je niet beter kan spelen dan Cizzie, (niet dat Cizzie zo slecht is, maar aangezien zij 1,5 jaar speelt en jij wel wat langer) wat beloven je online gitaarlessen dan wel niet?
    Leuk idee verder hoor, maar ga eerst dan het niveau van een waardige gitaarleraar bereiken.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2003
    Locatie
    belgie
    Berichten
    1.369

    Standaard

    laat ons zeggen dat ik Jeroen al meerdere keren heb horen spelen(msn)
    De man weet veel (van) akkoorden. En een kneusje kan er wel theorie van opsteken. Maar voor snelheid moet je bij Jeroen totaal niet zijn
    tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
    http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2006
    Locatie
    rotjeknor
    Berichten
    3.641

    Standaard

    dat ik niet supersnel speel, wil niet zeggen dat ik 't een ander niet kan leren

    ik heb ongeveer 23 jaar ervaring, lijkt mij voldoende

    en trouwens, iedereen kan leraar zijn, heel simpel, je vertelt een ander wat jij doet, en als die ander daar dan wat van opsteekt, dan heb je iemand iets geleerd

    ik geef toe, over msn les geven is een hele uitdaging, ik zie niet wat je doet (als je geen cam hebt), ik hoor het alleen, maar dat is nou juist het leuke er aan

    ik geef al 3 keer in de week les, in 't echie, maar niet iedereen woont in de buurt van capelle schollevaar

    mijn enige doel is mijn kennis te delen met zij die niet de mogelijkheid hebben om een leraar in de buurt te kunnen vinden of veroorloven (een privé leraar is niet goedkoop tegenswordigs)

    tot nu toe hebben er 2 gereageerd, vraag het maar aan hun over een week of 3, of ze er wat aan gehad hebben

    mijn gitaarnet lessen |≈▲Ø| of kom eens langs voor een proefles (of gewoon voor de gezelligheid

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -=JEROEN=-
    dat ik niet supersnel speel, wil niet zeggen dat ik 't een ander niet kan leren

    ik heb ongeveer 23 jaar ervaring, lijkt mij voldoende

    en trouwens, iedereen kan leraar zijn, heel simpel, je vertelt een ander wat jij doet, en als die ander daar dan wat van opsteekt, dan heb je iemand iets geleerd

    ik geef toe, over msn les geven is een hele uitdaging, ik zie niet wat je doet (als je geen cam hebt), ik hoor het alleen, maar dat is nou juist het leuke er aan

    ik geef al 3 keer in de week les, in 't echie, maar niet iedereen woont in de buurt van capelle schollevaar

    mijn enige doel is mijn kennis te delen met zij die niet de mogelijkheid hebben om een leraar in de buurt te kunnen vinden of veroorloven (een privé leraar is niet goedkoop tegenswordigs)

    tot nu toe hebben er 2 gereageerd, vraag het maar aan hun over een week of 3, of ze er wat aan gehad hebben

    Behalve als mensen fouten dingen leren of aanleren.
    Zeg niet per se dat dit altijd het geval is, maar niet iedereen moet lesgeven.

    Is al eens eerder gezegd in speeltechnieken & theorie, maar je moet oppassen met pure gitaartheorie want er ontbreekt veel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top