Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 52
  1. #21
    drap
    Guest

    Standaard

    Het is ook een wat rare vraag. De best verkrijgbare voor een bepaald bedrag... Ja eh... ik zou zo zeggen, ga eens kijken in de winkel. Ik denk dat die wel goed beschikbaar zijn, ofniedan.

    En een Koch Studiotone zal niet gaan klinken omdat ie maar klein is? Beetje vreemde gedachte. En als je het nou over een mooi, sprankelend clean hebt dan is dat wel bij Koch te vinden. Wat ik er ook over gelezen heb is dat die dingen ook een ongelooflijke headroom met zich meebrengen.

  2. #22

    Standaard

    ''Best verkrijgbare versterker''....?
    Sorry, het moest zijn: ''Beste verkrijgbare versterker'', om ff alle onduidelijkheid weg te poetsen.
    Ik vraag me af of er GOEDE Marshalls te koop zijn van rond de 1000 euro....

  3. #23
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
    ''Best verkrijgbare versterker''....?
    Sorry, het moest zijn: ''Beste verkrijgbare versterker'', om ff alle onduidelijkheid weg te poetsen.
    Ik vraag me af of er GOEDE Marshalls te koop zijn van rond de 1000 euro....
    Eh.. he??? Snap je 'm zelf nog wel?

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Eh.. he??? Snap je 'm zelf nog wel?
    ''Best verkrijgbare versterker'' betekent: de versterker die het makkelijkst te verkrijgen is. ''Best'' slaat in deze zin op 'verkrijgbaar'.

    ''Beste verkrijgbare versterker'' betekent: de versterker van de beste kwaliteit en verkrijgbaar uiteraard.....''Beste'' slaat in deze zin op het woord 'versterker'....

    Het is dus ''beste verkrijgbare versterker'' voor 1000 euro.

    Marshalls die hieraan voldoen?

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
    Het liefst 1 kanaal, clean. Met pedalen doe ik de rest.
    Die Engl screamer/Koch Studiotone....dat zijn echt kleine versterkertjes voor zo'n bedrag? Kan toch nooit breed of goed klinken? (tijdens repeteren/optredens). Hoe klinken die dingen?

    Eerst horen, dan zeiken.

    Die kleine amps gaan bikkelhard door live. In een combo van 1000 euro zit meer kwaliteit dan in een stack van 1000 euro...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2006
    Locatie
    Lommel,België
    Berichten
    163

    Standaard

    De top van de dsl50 is rond of net onder de 1000 euro? kan dit? En krijgt toch meestal goede kritieken, heb je wel geen cabinet. Maar anders occasie kijken?

    Ikzelf ben ijverig aan het sparen voor een Vox ac30 cc of zo'n nieuwe ac50 classic plus (lijkt me ook wel veelzijdig ding) .

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wrc_46
    De top van de dsl50 is rond of net onder de 1000 euro? kan dit? En krijgt toch meestal goede kritieken, heb je wel geen cabinet. Maar anders occasie kijken?

    Ikzelf ben ijverig aan het sparen voor een Vox ac30 cc of zo'n nieuwe ac50 classic plus (lijkt me ook wel veelzijdig ding) .
    Ik wist niet dat die Kochs/Engls hard gaan in live situaties......er zit wel wat in dat de combo's beter zullen zijn dan veel stacks van dezelfde prijs....meer kwaliteit misschien voor een kleiner ding en dan al duurder dan een grote Laney stack zelf......je hebt al een Laney stack (groot) voor 600 euro, kweenie of dat kwaliteit is??????

    Me too...ik ben ook aan het sparen voor een goede versterker en ook die Vox zie ik op zich wel zitten....een keer testen denk ik. Hopelijk werkt het goed met een LP.
    Vraag me af of je iets hebt aan alleen een losse marshall top? Is dit ook te combineren met een cabinet van een ander merk...bijv Laney? En heb je dan nog steeds de kwaliteit van de Marshall stack die je dan hoort?? Das wel een interessante vraag

  8. #28
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    29

    Standaard

    +1 voor de Koch...

    Dat zijn echt alleskunners...
    Peavey Wolfgang -> Bad Horsie -> (Koch (Lexicon MPX1) Studiotone)

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Zevenbergen
    Berichten
    1.430

    Standaard

    Als je zo op Marshall gefocussed bent dan zeg ik het nog maar een keer. Ga eens kijken naar een 2ehands 6101 of 6100. Dat zijn verreweg de meest veelzijdige marshalls (ok ik heb de nieuwe series nog niet gehoord, schijnen ook erg goed te zijn) 3 kanaals, midi, fx. Die heb je best voor die prijs.
    IMO zijn ze een stuk beter dan de 'nieuwere' TSL's. De TSL heb ik ook gehad maar is veel minder veelzijdig.

    En anders....
    Doe een lekker dagje testen bij verschillende zaken. Klank is zo subjectief als wat.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2004
    Locatie
    Buitenpost
    Berichten
    228

    Standaard

    Idd, de koch, of een mesa boogie dc5 of misschien nieuwe f50 al zijn de verhalen daar over verdeeld. Of engl Screamer/thunder.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top