Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Gitaar gilt erg veel.

    Sinds afgelopen zaterdag is mijn gitaar (cort evl-k4 met EMG81/85) niet meer stil te houden! telkens als ik aan sla begint hij enorm te gillen wat eerst nooit was, ik heb al vanalles geprobeert, snaren meerdere malen opnieuw gestemt, de elementen in hoogte verstelt en mijn action meerdere malen verstelt zelfs alles opnieuw aangesloten maar niets helpt... eerst dacht ik dat het aan me versterker lag (marshall vs100) maar met een cube30 was het ook.
    ik wil wel naar de muziek winkel gaan om er naar te laten kijken maar als hier iemand nog meer ideeen heeft zou me dat een hoop geld besparen.

    iemand ideeen? zou ik erg fijn vinden!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 november 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    276

    Standaard

    Ik heb niet veel ervaring met actieve elementen, maar kan me voorstellen dat wanneer de batterij bijna leeg is er ongewenste klanken worden geproduceerd. Wat misschien weer resulteerd in feedback ?

  3. #3

    Standaard

    er zit een nieuwe 9v batterij in (2weken oud minstends 1uur per dag gebruikt)
    misschien dat het aan me potmeter van me volume ligt ik zal die eens vervangen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w0rm
    er zit een nieuwe 9v batterij in (2weken oud minstends 1uur per dag gebruikt)
    misschien dat het aan me potmeter van me volume ligt ik zal die eens vervangen.
    Toch zou ik het eens proberen om die batterij te vervangen. Baat het niet, dan schaadt het ook niet, toch?
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w0rm