Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 128 van 128

Discussie: Dour 2007

  1. #121
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    De camping is ruk, het festival zelf is bruut gaaf! Je kunt ook best ergens anders gaan logeren, of gewoon met logisch nadenken een veilige plek creeren op de camping, zoals wij deden. Aan de buitenkant (waar niemand voorbij loopt), met een grote groep zodat er meestal (of altijd) wel iemand bij de tent is.. Best goed te doen. En je kostbaarheden bij je houden, maar dat spreekt voor zich.

  2. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p
    Wat een klotefestival zeg, als ik dat zo hoor... ja goed op de bands na dan, maar daar draait het niet om bij een festival.
    Precies. Ik vind de vriendelijke sfeer op sziget toch een stuk prettiger!

  3. #123

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brammibal
    Precies. Ik vind de vriendelijke sfeer op sziget toch een stuk prettiger!
    Door de constante negatieve verhalen die nu circuleren op het net (ja daar heb ik zelf ook daar aan bij gedragen) laten het lijken alsof het festival kwalitatief uitermate teleurstellend is maar dit komt alleen maar doordat mensen nogal 'opgefokt' zijn en hun verhaal kwijt willen.
    Maar denk eens na, op elk festival lopen mensen rond waarvan je zou wensen dat ze er niet waren/dood waren.
    En die vriendelijke sfeer van sziget was vorig jaar ook op Dour (ik vond trouwens overdag het festival terrein een wel positieve sfeer hebben) dus laten we nu maar gewoon hopen dat de komende edities weer gewoon super bruut worden.

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p
    Wat een klotefestival zeg, als ik dat zo hoor... ja goed op de bands na dan, maar daar draait het niet om bij een festival.
    Dan denk ik toch dat je een beetje verkeerde indruk hebt gekregen. Ik vond de sfeer vet relax. Met name op het festival terrein (ook echt dikke lol gehad met complete vreemden) maar op de camping ook wel hoor. Maargoed die leuke dingen zijn vooral leuk als je erbij bent. Die minder leuke dingen, tjah, dat heb je volgens mij op ieder festival wel. Van Lowlands hoor ik in ieder geval dezelfde verhalen en Sziget is zo groot dat ik me niet kan voorstellen dat daar geen rotte appels tussen zitten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

  5. #125
    drap
    Guest

    Standaard

    Van Lowlands? Ik heb zoiets nog nooit gehoord daar, serieus. Dat was juist wat me 100% meeviel, nooit geen trammelant. Maar ik neem aan dat het op Dour ook om excessen gaat.

  6. #126
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkie spenkie
    Dan denk ik toch dat je een beetje verkeerde indruk hebt gekregen. Ik vond de sfeer vet relax. Met name op het festival terrein (ook echt dikke lol gehad met complete vreemden) maar op de camping ook wel hoor. Maargoed die leuke dingen zijn vooral leuk als je erbij bent. Die minder leuke dingen, tjah, dat heb je volgens mij op ieder festival wel. Van Lowlands hoor ik in ieder geval dezelfde verhalen en Sziget is zo groot dat ik me niet kan voorstellen dat daar geen rotte appels tussen zitten.
    Al die verhalen die ik hier las vond ik juist zo in tegenstellin met hetgeen wat ik op Lowlands heb meegemaakt... op de camping zijn mensen daar ook zat of stoned, maar er is geen moment sprake van agressie, bedreiging of wat dan ook. Maar wél een gezellige sfeer!

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Najah, de agressie op dour waarvan ik weet was ook door wat dronken mensen. Maar toen ik dat vertelde aan wat mensen die op Lowlands geweest waren, zeiden die dat ze zoiets ook wel hadden meegemaakt. Maar waar een hoop zatte mensen zijn zit er denk ik bijna altijd wel een paar tussen die agressief worden van drank toch?

    Maarjah kan ook zijn dat ik verkeerd geinformeerd ben natuurlijk
    Laatst gewijzigd door Henkie spenkie; 25 juli 2007 om 21:49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    127

    Standaard

    AAAAAARRRRRGGGHHHHH!!!!
    ik wou dit jaar zo graag naar dour!!
    Wegens school toneelstuk ging het niet door

    Kan iemand mij vertellen hoe GuitarWolf trouwens was??
    PM me

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top