Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 128

Discussie: Dour 2007

  1. #111

    Standaard

    Motorpsycho


    Nog een keer Motorpsycho


    The Black Angels


    Clap Your Hands Say Yeah!

  2. #112

    Standaard

    Wat was de sfeer op de camping kut zeg!
    Vooral de eerste en laatste nacht/ochtend.
    Laatste nacht: wordt een vriendin wakker staat er een wild vreemde in de tent die vanalles probeert te jatten, die heeft flink was schoppen van haar gekregen. Later nog geprobeert die gozer te vinden, maar dat werd sterk door een aantal engelsen afgeraden omdat zij ook problemen hebben gehad (bedreigt met een mes, inelkaar geslagen, complete backpak gejat).
    Oja, er stonden ook nog een aantal tenten in de fik.

    Vergeleken met vorig jaar waren er dit jaar een hoop mensen die van mij eens flink mochten oprotten.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2003
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    685

    Standaard

    ik vond het echt fukking vet! foto's komen eraan. Mijn toilettas is gejat!! kut als je astma medicijnen daar inzitten (moest dus nog naar een dokter en een apotheek tijdens het festival...) teringlijers daar. Idd kutsfeer op de camping. Een heleboel agressieve kerels (vooral fransen) en wat een gigantische hoeveelheden drugs worden daar gebruikt!
    maar over het algemeen was het echt een super vet festival.
    Gekke Gerrit, met een GhettoBlaster, getverdemme, vieze fonk.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2003
    Locatie
    Havana aan de Waal
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Ik dacht dat het een festival was voor de moderne stinkhippie's... love & peace enzo .. maar daar zijn de meningen dus over verdeeld...

    Op werchter ook wel wat incidentjes meegemaakt, maar van jatten of bedreigingen niets meegekregen..
    Schikken is voor bloemisten.

  5. #115

    Standaard

    Standaard.be

    Het enige groen dat er te zien is, wordt in sigaretten gedraaid — in
    sommige hoeken van het terrein zouden drugshonden vast dol draaien.


    Agenten namen 931 xtc-pillen, 10 kilogram marihuana, 621 gram
    cannabis, 10 gram heroïne, 6 gram cocaïne, 5 gram amfetamine, 26
    pakketjes speed, 405 gram hallucinogene paddestoelen, 14 gram MDMA, 7
    gram DTM, 100 gram ephedra en 99 papaverzaden in beslag.

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Wouw Dour.. Een poging tot moord is het! echt waar ik was kapot.

    Maar het was wel super tof! Stond vooraan bij Motorpsycho en Skatalites, en beiden waren super goed bezig. Hele leuke mensen ontmoet. Verder nog veel bands gehoort die ik niet kende maar wel super tof waren. Red frequentie stage was super chill

    Op de camping..tsjah. Eerste avond liepen we met wat afgewassen pannen en bestek over de camping (vraag me niet waarom) en toen gritste een kerel snel een mes van ons weg, ging voor ons staan, maakte stekende bewegingen naar ons met een dreigend gezicht en de woorden: tu veux? tu veux?! Wij in het nederlands netjes doch dringend vragen of we hem terug mochten, en na een aantal keer vroeg hij iets van: Angleterre? wij: nee nederland.En toen legde hij netjes het mes weer terug en ging ie weg

    Laatste nacht idd ook iemand in de tent gehad en gemiddeld vielen er 2 mensen per nacht boven op de tent. Verder wel chille mensen. Toen de fransen naast ons erachter kwamen dat we nederlanders waren bleven ze telkens maar vragen of we nog een joint wilden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het geluid over het algemeen wel heeeeeel erg hard vond staan. Natuurlijk moet het in de openlucht wel hard, maar dit vond ik toch eigenlijk wel te ver gaan. Ik had van die speciaal gemaakte oordoppen in, die 25dB dempen, maar zelfs met die dingen in vond ik het af en toe nog erg hard. De vriend waarmee ik heen was had geen oordoppen en we zijn dan ook bij enkele optredens weg gegaan omdat het geluid gewoon te hard was. Opzich best jammer

    Helemaal voor aan in het midden was het geluid vaak wel beter overigens.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

  8. #118

    Standaard

    Kwam er trouwens net achter dat ik een kapotte bassnaar van Gomm op de foto heb staan. Midden in de actie!


  9. #119
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Het was vet! Wij stonden helemaal aan de bosrand met onze tent, dus van vandalen ofzo geen last gehad. Wel kwamen er op maandag nog wat fransen voorbij die ruzie zochten. Tent van een huisgenoot is leeggejat, dat wel (stond overigens niet bij ons in de buurt). Wat ik echt ziek vond was die tent die helemaal leeggehaald was (en dan ook echt alles eruit), waar een opengedraaide gasfles in gezet was. Waren we toch bijna allemaal dood.

    Op het festivalterrein zelf was de sfeer wel echt goed, veel bands gezien! Het eten was weer prima in orde allemaal (vooral de pannenkoeken waren hemels!) en er was genoeg te doen. Top!

    Helaas kan ik er volgend jaar niet bij zijn, want dan ben ik voor mijn studie op excursie. Jammer!

  10. #120
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    Wat een klotefestival zeg, als ik dat zo hoor... ja goed op de bands na dan, maar daar draait het niet om bij een festival.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top