Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 27 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 264
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GetnFunky
    Wat is je lievelings gitaar eltjo? Welke zou je het graf in meenemen..
    Nou, het graf in vind ik een beetje zonde van een goeie gitaar. Bovendien speelt het onhandig in zo'n kist en is de akoestiek vrij slecht. Maar als je vraagt welke momenteel mijn favoriet is... hmmm... Dat is óf de XXX, óf de K22, óf de W12. Ik zou echt niet weten welke van de drie. Iedere gitaar is op eigen wijze uniek en wat mij betreft perfect in zijn klasse.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
    Hé Chris C, jij hebt ookt wel heel fijne beestjes staan zeg!
    Wat vind je zelf van de klank van de JS Signature?
    Fraai die Santa Cruz! Zal ook wel goed klinken nietwaar?

  3. #33
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Nou, het graf in vind ik een beetje zonde van een goeie gitaar. Bovendien speelt het onhandig in zo'n kist en is de akoestiek vrij slecht.
    (...)
    Wat dat betreft kun je beter contrabas spelen, dan kun je je tenminste nog IN je instrument laten begraven.

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentB
    Wat dat betreft kun je beter contrabas spelen, dan kun je je tenminste nog IN je instrument laten begraven.
    Dan zou ik toch de koffer prefereren en neem ik een heel klein reisgitaartje mee!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2003
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Ja, dat was een hele goeie. Helemaal in vintage stijl. Klonk fantastisch. Maar ik had toch liever een Taylor, dus dat ding lag altijd maar onbespeeld in zijn koffer... Heb nog wel even nagedacht voor ik hem wegdeed, totdat ik op een dag mijn teen stootte tegen de gitaarkoffer toen ik een schoon T-shirt uit de kast wilde pakken... toen was het snel besloten.
    wat is er trouwens bij de 20e fret ingelegd?

    En als je de volgende keer je teen stoot tegen een dergelijke beauty kom ik haar met plezier ophalen hoor Zijn we allebei blij. Jij stoot je teen niet meer, en ik heb er een beauty bij
    TE KOOP: Ovation Celebrity Dlx met case, Crafter GAE36/N, Epiphone Les Paul

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Ach..ik hang mijn gitaartje dan ook maar ff in deze rubriek. Heb ook nog een MPM banjo, een Oscar Schmidt autoharp, een Parker Custom p38 en Samick reis en feestgitaar. Binnenkort meer, want we zijn hard aan het sparen.
    Dit is de collectors edition 1997 van Ovation. Ik ben benieuwd hoeveel er van zijn in Nederland.
    Ik ben bang weinig...of nou ja...bang...

    Helaas met wat lelijke lakscheurtjes..

    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MonkeyFace
    wat is er trouwens bij de 20e fret ingelegd?
    Volgens mij de de handtekening van Eric Clapton. Zo te zien is het een Martin 000-28EC.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2004
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Fraai die Santa Cruz! Zal ook wel goed klinken nietwaar?
    Reken maar ! Uiterlijk een Martin (zoiets tussen een OM-21 en 28, en met vooruitgeschoven X-patroon) maar Santa Cruz gitaren hebben een eigen klank. Ook wel Martin-achtig, maar dan "afgestoft", zuiverder en complexer dan vele Martins. Warm, donker en voor een OM veel bas (soms een beetje té).

  9. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker
    Nou, het graf in vind ik een beetje zonde van een goeie gitaar. Bovendien speelt het onhandig in zo'n kist en is de akoestiek vrij slecht.
    Daar zijn wel oplossingen op te bedenken... waarom zou je een pyramide niet met climate control en een goede akoestiek kunnen bouwen?

  10. #40
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald
    Daar zijn wel oplossingen op te bedenken... waarom zou je een pyramide niet met climate control en een goede akoestiek kunnen bouwen?
    Je hebt er in elk geval geen staande golven met al die schuine wanden.

    Hier mijn twee akoestische gitaren en ik smokkel er nog een in bruikleen zijnde Levin mandoline van een dikke 50 jaar oud tussendoor:

    De Hopf Cordoba uit:


    De Crafter GAE-30 (de contouren ervan lijken wel van die van een Taylor afgeleid, vind ik, maar daar houdt de gelijkenis dan ook wel op :-(


    De Levin mandoline:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top