Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 27 EersteEerste ... 142223242526 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 264
  1. #231
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Ah, helemaal gemist, die beauties van Flipkoos! Cool setje heb je daar zeg. Nog steeds Godin fan zo te zien :-)
    En terecht overigens. Vooral die S&P Showcase, prachtige gitaar!
    Laatst gewijzigd door Blend; 26 mei 2011 om 09:30
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  2. #232
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BLUEWEY Bekijk bericht


    Oud Duits jazz gitaartje uit +/- 1940
    Ik kom even terug op deze gitaar, want intussen weet ik wat het is: een Melodia Menges, twintig jaar jonger dan geschat, gemaakt in het huidige Slovenië. Er zijn er vooral in .nl en Engeland redelijk veel van verkocht.
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

  3. #233
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)
    Berichten
    752

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Ik kom even terug op deze gitaar, want intussen weet ik wat het is: een Melodia Menges, twintig jaar jonger dan geschat, gemaakt in het huidige Slovenië. Er zijn er vooral in .nl en Engeland redelijk veel van verkocht.
    Poffedikkie.., heb geen e-mail notificatie van deze post gehad, dus zie 'm per toeval.

    Wat goed van je dat je de herkomst van deze gitaar hebt gevonden, zoon van Piet. M'n complimenten & thx !
    Hoe heb je dat ontdekt en heb je miss een goede link voor me qua info over deze gitaar e.d. want ik heb me toen tevergeefs de tering gezocht..., of is 't een kwestie van Googlen ?
    Hoop dat je 'n goede link voor me hebt, zou tof zijn.

    Als ik een rectificatie zou kunnen toepassen omtrend de datum, zou ik dat doen, maar laten we aannemen, dat dit bij deze met jouw toelichting is gebeurd.., oké ?

    b.v.d. & grt. Blue
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

  4. #234
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alicetian Bekijk bericht
    en gisteren in de auto hadden we het over gitaren en gitaarles
    en ze zei het op zo marnier over me verjaardag dat ik dacht nou ik denk dat ze me een gitaar gaat geven ik zag op marktplaats.nl een mooie gitaar ik wil best graag een akoestische gitaar maar dan moet i wel een beetje stoer zijn en mooi klinken
    kijk nu kan ik het heel erg mis hebben en in dat geval mijn excuses, maar volgens mij interesseer jij je totaal niet voor gitaren

  5. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    kijk nu kan ik het heel erg mis hebben en in dat geval mijn excuses, maar volgens mij interesseer jij je totaal niet voor gitaren
    Dit is een of andere grapjas denk ik, dit was de opening van ProGuitar89 Topic Crafter Sa- TMVS.

    Ps. Ik bedoel jou dus niet Budje, maar de reactie waar jij op reageerde.
    Laatst gewijzigd door jazzie1; 4 juni 2011 om 10:24 Reden: Om twijfel uit te sluiten.

  6. #236
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BLUEWEY Bekijk bericht
    Poffedikkie.., heb geen e-mail notificatie van deze post gehad, dus zie 'm per toeval.

    Wat goed van je dat je de herkomst van deze gitaar hebt gevonden, zoon van Piet. M'n complimenten & thx !
    Hoe heb je dat ontdekt en heb je miss een goede link voor me qua info over deze gitaar e.d. want ik heb me toen tevergeefs de tering gezocht..., of is 't een kwestie van Googlen ?
    Hoop dat je 'n goede link voor me hebt, zou tof zijn.

    Als ik een rectificatie zou kunnen toepassen omtrend de datum, zou ik dat doen, maar laten we aannemen, dat dit bij deze met jouw toelichting is gebeurd.., oké ?

    b.v.d. & grt. Blue
    gewoon een kwestie van 'potdorie, waar heb ik dat ding eerder gezien?' ik kreeg er laatst bovendien een aangeboden - met onoverkomelijk gespleten zijkant, helaas. via de foto's daarvan wisten de euro-kenners op euroguitars hem te identificeren.. Er staat wat info over het merk op fetisjguitars en op dat euroguitars forum..
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

  7. #237
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jazzie1 Bekijk bericht
    Dit is een of andere grapjas denk ik, dit was de opening van ProGuitar89 Topic Crafter Sa- TMVS.

    Ps. Ik bedoel jou dus niet Budje, maar de reactie waar jij op reageerde.
    Was spammer, is geblocked.

  8. #238
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)
    Berichten
    752

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    gewoon een kwestie van 'potdorie, waar heb ik dat ding eerder gezien?' ik kreeg er laatst bovendien een aangeboden - met onoverkomelijk gespleten zijkant, helaas. via de foto's daarvan wisten de euro-kenners op euroguitars hem te identificeren.. Er staat wat info over het merk op fetisjguitars en op dat euroguitars forum..
    Geweldig z.v.Piet.., ik heb weer wat te snuffelen.

    THX.
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

  9. #239
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Maar eens wat nieuw leven in dit topic blazen:

    Hieronder mijn huidige collectie:



    In m'n sig staat wat het zijn. Alleen de Fender staat niet op de foto, omdat hij nog opgeknapt moet worden..

    De 3 op de bank worden regelmatig bespeeld, de Squier alleen op reis en de Jumbo staat in de verkoop, dus daar neem ik geen risico's mee..

    Langzaam wordt het wat!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  10. #240
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2013
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    1.137
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik ben sinds afgelopen donderdag de bezitter van een Ibanez AEG-8e :

    [IMG][/IMG]

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top