Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1

    Standaard Wie heeft er ervaring met BO~EL gitaren?

    Ik overweeg een (Huub) Bo~el gitaar te kopen.
    Heeft er iemand ervaring met deze gitaren?
    Zit te denken aan de GG Classic SSS.
    Speel nu op een Blade Texas Standard.

  2. #2

    Standaard

    Een Fender Strat of Tele zou je ook kunnen overwegen....zijn altijd betrouwbaar en je weet wat je ervan kan verwachten.

    Die BO~EL gitaren zeggen mij in ieder geval niets.....

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Iemand op dit forum heeft er recent nog een gekocht, en die was er laaiend enthousiast over
    Gezocht: Zoom FP01 exp./volume-pedaal, EHX Pitch Fork

  4. #4

    Standaard

    Heb inderdaad ook al zitten te denken aan een amerikaanse fender strat. En misschien wordt het dat ook wel maar ben ook wel heel benieuwd naar de ervaringen met bo~el gitaren. Heb het idee dat je dan een betere kwaliteit in huis haalt dan een Fender.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwin1974
    Heb inderdaad ook al zitten te denken aan een amerikaanse fender strat. En misschien wordt het dat ook wel maar ben ook wel heel benieuwd naar de ervaringen met bo~el gitaren. Heb het idee dat je dan een betere kwaliteit in huis haalt dan een Fender.
    Je weet in ieder geval dat het pure ambacht is, en waar het vandaan komt!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho
    Je weet in ieder geval dat het pure ambacht is, en waar het vandaan komt!
    Ja, uit Korea, om eerlijk te zijn.

    Groet, Jan.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jplm
    Ja, uit Korea, om eerlijk te zijn.

    Groet, Jan.
    precies!


    haha, nee serieus? Ik dacht dat ze hier gefabriceerd werden

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Helaas ik heb (nog) geen Boel, dus ik kan niet uit eigen ervaring putten, maar ík denk dat het met die kwaliteit enorm goed zit. Minstens gelijk aan Fender, om eerlijk te zijn verwacht ik zelfs dat de kwaliteit hoger zal zijn. Dit gezien de hoge kwaliteitsnormen die Huub Boel hanteert. Bij Fender is het natuurlijk grootschalige productie waar het bij Boeldirecte betrokkenheid bij 't product betreft, met de eindcontrolle door Boel zelf. Meer info: klik hier
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.395

    Standaard

    Euh, volgens mij worden de BO EL's in Zuidoost-Azië gemaakt, alleen de peperdure modellen worden door ome Huub zelf in elkaar gezet. Dus hoe het dan met de kwaliteit zit weet ik niet, iedereen die in Verweggistan laat produceren beweert natuurlijk dat het niet ten koste van de kwaliteit gaat. Dat zou je dus moeten uitproberen. Zelf heb ik laatst op een Koreaanse PRS SE Custom gespeeld waarvan ik zeer onder de indruk was, dus het kan wel! Ik vind de naam BO EL trouwens echt idioot
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Huub Boel zit hier in de buurt ( Zuphen) en heeft een eigen atelier. Hij laat echter de Bo-El gitaren in een customshop bouwen in Korea. Ik heb op de Frankfurter Musikmesse met de mensen uit de shop staan praten. Goede vaklui met veel,heel veel kennis.
    De gitaren bij Huub zijn stuk voor stuk uitstekend van kwaliteit en perfect afgewerkt. Electronica is vaak in meerdere uitvoeringen leverbaar.Uiteraard heeft Huub er in Zutphen een hoop aan de muur hangen en stelt hij hem persoonlijk af bij de koop. Hij is erg overtuigend als je in de winkel bent en weet heel erg veel van de materialen die hij verkoopt. Je kunt een Bo-El met een gerust hart aanschaffen.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top