Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    150

    Standaard

    Ik heb deze gitaar+koffer nu bijna 2 jaar en hij is nog compleet en in goede staat, maar ik speel de laatste tijd bijna niet meer met een A,Bb of B tuning.

    Dat ding gaat dus steeds minder gebruikt worden en ik wil dus weten wat de waarde nu nog ongeveer is van deze gitaar.

    Het liefst zou ik hem ruilen met iemand die een Ibanez RG570Ex (Royal Blue met Haaietandjes inlay :smile heeft of iets dergelijks. (RG7620 is wel meer waard maar goed... je moet wat heh)

    Of anders moet ik er maar een nieuwe BC rich Warlock NJ Neck-tru voor gaan kopen 8/

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Het probleem is (jammer voor jou) dat de 7620 en de 7420 samen een nieuw model worden, gevolg dat de nieuwe 7620s in prijs zullen dalen, en dit heeft ook weer invloed op de 2e hands prijs. Je kunt het beste naar http://www.jemsite.com gaan en het daar vragen (de prijs zal lager uitkomen dan je hier kan vragen, maar dan weet je wel waar je staat :smile: ).

    Succes ermee

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    hardenberg
    Berichten
    2.060

    Standaard

    ik heb dezelfde gitaar voor 600 euro verkocht. ook inclusief koffer. t voordeel voor mij was dat ik hm voor 1250 gulden had gekocht....

  4. #4

    Standaard

    Op 2003-01-04 12:32, schreef jorrit:
    ik heb dezelfde gitaar voor 600 euro verkocht. ook inclusief koffer. t voordeel voor mij was dat ik hm voor 1250 gulden had gekocht....
    heb er vorig jaar een gekocht voor 550 euro

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2002
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    150

    Standaard

    voor 550 - 600 euro verkoop ik hem niet. Beetje teveel verlies dan, maarja ik moet gewoon geluk hebben dat ik een andere goede gitaar kan omruilen met iemand anders ofzo.




 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top