Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Vals?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    nergens
    Berichten
    1.229

    Standaard Vals?

    http://www.2dehands.be/2005-fender-s...nstr&start=200

    Zoveelste valse aanbieding?
    Op het eerste zicht lijkt hij normaal, maar kijk eens naar het logo op de headstock?
    Ik kan ook verkeerd zijn, hoor

  2. #2

    Standaard

    de gitaar klopt wel, alleen de advertentie niet volgens mij, duidelijk door een vertaal machine gehaald en dat zijn meestal oplichters.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 september 2005
    Berichten
    613

    Standaard

    ik heb geen idee
    maar ik vind het taalgebruik wel amusant
    "Gebruikt witte pickguard Droevig. ..no certificaat, geval snoep of schrijfwerk"
    babelfish-nederlands

    beetje raar wel dat iemand uit alkmaar m op een belgische site zet

    zegt verder niets over de echtheid natuurlijk

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2006
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    637

    Standaard

    die gast is geniaal:

    klik

  5. #5
    drap
    Guest

    Standaard

    Die Fender is wel echt, alleen is het een Highway One body in de kleur 'honey blond', met een andere hals en een hals-body verbindingsplaatje (geen idee hoe je zo'n ding noemt) van een Japanse Fender en een setje relic kapjes voor op de elementen e.d. Een oplichter dus. Die had nog geen 400,- waard mogen zijn.

    Dit is een honey blond Highway One stratocaster, zie de gelijkenis:



    Excusé, het plaatje is wat klein.
    Laatst gewijzigd door drap; 10 maart 2007 om 21:27

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 december 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    253

    Standaard

    Het komt met de Roland TD-8 gezonde module (bij een van z'n andere advertenties)

    Ook is het wel leuk dat hij elke dag nieuwe vloerbedekking schijnt te hebben.. Of dat hij zijn foto's altijd in een andere kamer met verschillende vloerbedekking maakt...

  7. #7

    Standaard

    Dat nederlands is echt geweldig!!!!
    hard-shell case: hard-schaal geval
    great condition: geweldige voorwaarde

    geweldig! dan staan er nog een paar absurde zinnen in waarvan ik de herkomst echt niet kan herleiden.

    Kort verhaal: ik zou niet van die gast kopen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Die Fender is wel echt, alleen is het een Highway One body in de kleur 'honey blond', met een andere hals en een hals-body verbindingsplaatje (geen idee hoe je zo'n ding noemt) van een Japanse Fender en een setje relic kapjes voor op de elementen e.d. Een oplichter dus. Die had nog geen 400,- waard mogen zijn.

    Dit is een honey blond Highway One stratocaster, zie de gelijkenis:



    Excusé, het plaatje is wat klein.
    die Fender is zeker 100% echt! Kun je uitleggen hoe je ziet dat dit een aangepaste Highway One zou zijn? Dat die gitaar niet in het bezit is van de "verkoper" lijkt me voor de hand liggend, dit is de zoveelste vertaalcomputer scam. Wel een gave gitaar trouwens. Misschien is het wel lache om de internet bron van de foto's die hij gebruikt te vinden?

  9. #9
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes
    die Fender is zeker 100% echt! Kun je uitleggen hoe je ziet dat dit een aangepaste Highway One zou zijn? Dat die gitaar niet in het bezit is van de "verkoper" lijkt me voor de hand liggend, dit is de zoveelste vertaalcomputer scam. Wel een gave gitaar trouwens. Misschien is het wel lache om de internet bron van de foto's die hij gebruikt te vinden?
    Het is ook wel een Fender, maar absoluut niet de Fender die de beste man beweert te zijn. Ik heb een Highway One zoals je op het plaatje kan zien. De laklaag is exact hetzelfde en in precies dezelfde kleur als die van mij. Die laklaag zit niet op de strat die de man beweert, maar enkel op de Highway One. En naar mijn weten zit er ook een ander plaatje op de hals/body verbinding, met een ander logo. Misschien dat alleen de hals van een '56 reissue is.

  10. #10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top