Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard Eddie Van Halen gaat afkicken

    LOS ANGELES (ANP) - De Amerikaanse rockgitarist van Nederlandse afkomst Eddie van Halen gaat zich bij een afkickcentrum melden. Dat heeft de muzikant donderdag laten weten in een verklaring op de website van zijn band Van Halen.

    Over de aard van zijn verslaving laat Van Halen zich in de verklaring niet uit. Jaren geleden sprak hij echter met het muziekblad Rollingstone openhartig over zijn alcoholverslaving.

    Op de website stelt de 52-jarige dat hij heeft besloten om in de ontwenningskliniek hard te gaan werken, zodat hij in de toekomst de "110 procent'' kan geven die hij aan zijn fans is verplicht.

    Eddie Van Halen richtte in het midden van de jaren zeventig samen met zijn broer en drummer Alex de rockband Van Halen op. De groep scoorde hits met nummers als Jump en Running with the devil.

    bron: @home

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Nou, ik vraag me af of dat nog zin heeft

  3. #3

    Standaard

    Ach, en anders werd het hoog tijd. Die kerel zag eruit als een Vulvasonic na 3 weken onder de grond te hebben gelegen.

  4. #4

    Standaard

    Geweldig nieuws natuurlijk , ik kan ik niet wachten tot hij weer clean is en weer een plaat gaat maken vol met geniale licks en heerlijke tappende solo's.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Hoewel hij al die vroegere brilliante uitspattingen niet bepaald nuchter op de plaat heeft gezet...
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #6

    Standaard

    Klopt, Eddie heeft volgens mij al een drankprobleem sinds het begin van Van Halen al is het natuurlijk voor ons moeilijk te bepalen in wat voor toestand Eddie verkeerde toen hij al zijn riffs en solo's bedacht.

    Feit blijft natuurlijk dat een nuchtere Eddie op zijn 52ste beter in staat is muziek te maken dan wanneer hij onder invloed is.

  7. #7

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Hoei, dan zag ie er een paar jaar geleden met dat korte haar toch beter uit!
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Je zoekt dan ook wel meteen de ergste foto van het jaar uit.

    Deze rockt wel eerlijk gezegd:


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
    Je zoekt dan ook wel meteen de ergste foto van het jaar uit.
    Maar ook 1 van de meest recente geloof ik...

    Overigens zal het mij aan mijn reet roesten hoe Eddie er vandaag uit ziet, maar het zou wél leuk zijn om weer eens iets nieuws te horen van deze legende!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top